marararius Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Min BMW e36. Min historie med bilen er at jeg kjøpte den på våren, 07. Pusset ned og ordnet, og sendte den til lakkerer. Lakkerte ca. halve bilen, og den ble bra. Kjøpte endel nye ting til den, og fikk etterhvert mer og mer interesse for bil. SÅ kom vinteren, og det gikk ikke noe bra med bilen min. Den kræsjet, og ble ikke veldig fin. Så nå trøster jeg den med masse nye deler, og sender den snart til lakkering Blir hel-lakkering med ny farge da. Bilen er en 94 modell med M50B20 motor. Ombygd fra 316. Noen bilder av bilens historie: Da jeg fikk bilen. (Pusset litt) Akkurat fått bilen Ferdig lakkert , sommer 07 Sommer 07 Før vinter Etter vinter I - Is - Is KLUMP! Bilen: -M3 frontfanger -M3 skjørter -M3 diffuser (bakfanger) -M3 baklykter -M3 speil med blinklys -M- tech lister -Sonar oneblock lykter (Angel eyes) -Klarglass grøftelys -Øyelokk -DTM Leppe -GT splittere -Facelift grill -Chrome nyrer -M3 GT vinge -Bakrutesenker -Simons eksos -30/30 Apex senkefjærer -Mørkt stoffinteriør -Midtarmlene i skinn -M girkule -M fothviler -M pedaler -Shortshift -Rullegardin -Temperaturmåler for utetemp. -Soltak -Elektriske vinduer *2 -25% Diffsperre Videre planer for bilen, etter hel-lakkering er: *8000K xenon i grøftelys *6000K xenon i nær/fjernlys *60/40 senkefjærer *Bilstein dempere *Sote rutene *Sort skinninteriør *M ratt *18" felger
///Mysild Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 ryddigere enn den andre tråden i hvertfall får håpe du ikke blir sperra
marararius Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 Ja, men hvorfor skulle jeg blitt sperret? Ble litt ryddigere ja. Greiere å følge med her Begynner på en måte på nytt med bilen
Ron Jeremy Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Diamantsvart er vel den sort fargen til BMW som jeg syns er kjipest! Og den er ganske vanlig, styr unna er mitt råd. Techo fiolett er en kul farge på en coupe, på en sedan er jeg mer usikker... Ville gått for nattblå eller monaco, evt estoril, eller hva med carbon sort.
///Mysild Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 du har også glemt å si at det er en ombygd 316/8 hihi
marararius Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 du har også glemt å si at det er en ombygd 316/8 hihi Ja kan jo legge til det
R Andersen Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Diamantsvart er vel den sort fargen til BMW som jeg syns er kjipest!Og den er ganske vanlig, styr unna er mitt råd. Støtter den. Det er en grå og trist farge, og jeg ville ha valgt en annen. Det er jo så mange andre fine farger å velge mellom!
marararius Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 Syntes diamantsvart en en tøff farge jeg. Som passer bra på e36. Min mening Men bare å komme med forslag om andre mener jeg burde velge en annen farge? Gjerne med bilder.
Ron Jeremy Skrevet April 9, 2008 Skrevet April 9, 2008 Syntes diamantsvart en en tøff farge jeg. Som passer bra på e36. Min mening Men bare å komme med forslag om andre mener jeg burde velge en annen farge? Gjerne med bilder. Her er carbonsort Eller hva med Jerez sort, ekstremt rå farge! Jerez har 4% mer sort i seg, og mindre blå, men grønn istedet. Jerez Black Metallic Paint code - A73 The mix is : Color ( % of total mix ) Black ( 80%) Pearl Blue ( 7% ) Dark Violet ( 5% ) Light pearl blue( 4% ) Laser Green( 3% ) Pearl White( 1% ) Carbon Black Metallic Paint code 416 The mix is : Color ( % of total mix ) Black ( 76%) Special Red ( 5% ) Pearl Blue( 12% ) Dark Blue( 4% ) Brilliant silver( 2% ) Silver( 1% )
marararius Skrevet April 14, 2008 Forfatter Skrevet April 14, 2008 Bilde av Jerez sort? Det blir ikke diamantsvart. Så da står det mellom Techno Violett, eller annen farge, om noen kommer med noen bra tips
Superbeetle Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 Jeg liker technoviolet godt.. Har lakkert "boblen" min i den... Ellers så er det jo gjerne madeiraviolet/schwartz som jeg har på bmwen.. Den er mer lilla/sort.. Mot technoviolet som er mer lilla med blåskjær.
///Mysild Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 hvorfor blir det ikke diamantsvart? føler at jeg har skremt deg nå ron jeremy: kjedelig farge?!
marararius Skrevet April 14, 2008 Forfatter Skrevet April 14, 2008 Fordi da blir de jo nesten like. Hehe. Så jeg får kikke litt, lurer på om det blir 299. Diamantsvart er hvertfall ikke kjedelig farge Hehe
Springsteen Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 jo må si jeg synes det finnes maaaange andre mye finere,"tøffere" og mer lvlige fargen enn den.. men smaken er som baken, som vi alle sier..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå