Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 745
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skal komme med bilder, men jeg har ikke vært ved lakkboksen å kikket.. Venter bare på han skal ringe, og si bilen er ferdig.. Vet ikke når han begynte på den eller noe men.. Kjipt å vente..

Skrevet
Ja, satser på å få en lignende bil som Sondre sin gamle! :)

Noen som har bilder av den da? :D

no offence! men jeg skal ikke ha på meg at jeg har hatt en oransj bil ;-) i hvertfall ikke denne... den var grønn når jeg hadde den ;-)

hehe...

Skrevet

Hehe, okey:p den Grønne har jeg jo sett bilde av, trodde du hadde hatt en ornage jeg serru:p derfor jeg ble litt nyssjerig...

Skrevet

Nei var vel neste eier av bilen som lakket den orange, og satt på noe grusom styling...

NÅ begynner jeg å bli DRITT LEI av han lakkereren. At han ALDRI kan holde det han lover. Når jeg leverte bilen 5. mai, sa han at jeg fikk igjen bilen før 17. Og da hadde han ikke begynt på den nesten.. Og så drøyet han en uke, og så skulle jeg få den forige onsdag, men da når jeg var å kikket, så sa han torsdag. Og på torsdag hadde det fortsatt ikke skjedd noe, siden jeg var der på tirsdag, når han sa jeg fikk den på onsdag. Og på fredag, når den HELT SIKKERT skulle til lakkboksen, da kunne tydligvis ikke han som skulle lakkere, ta den før i dag. Men bilen hadde det ikke skjedd stort mer med.. Pusset ned panseret.. Og på fredag, fikk jeg beskjed om at den skulle lakkeres i dag tidlig, så fikk jeg den igjen i dag. Den er levert til lakkboksen i dag, men så har jeg ikke hørt noe mer.. Faen altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...