Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 745
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vært på ferie i løkken/blokhus eller mannen?? var der selv fra 27/6-04/7 men så ingen blå bimmer som herjet rundt på stranda der da :)

meget pen bil du har.

Skrevet

Hva var det med motoren som fjusket litt her ei tid tilbake. Du fant ut av det?

Skrevet

Tja, skal prøve i morgen å bytte litt på coilene, den fusker fortsatt litt, men byttet pluggene for et par uker siden, og ble mye bedre, men fusker fortsatt litt når den er kald.. Satse på det ordner seg i morgen :)

Fargen er ikke noe orginal BMW farge.

Skrevet
Pen bil,herlig farge.Bare syn at man bruker uorginale deler :/

Om det er grillramma du mener, så er den orginal.. Skjønner ikke hvorfor den er sånn, virker som om den er blitt litt vridd på en måte. Må ha den av igjen, å se litt på den.

Var riktig som Kevin sa, at panseret var veldig høyt på venstre siden, men har justert på panserlåsen nå, så nå ligger panseret javnt med skjermene, så er ikke veldig mye glippe mellom grillramma nå, men må få det skikkelig.

Skrevet

vet at det ikke er en original BMW-farge, men hva er koden på den? jeg skal lakke bil selv snart, og synes denne fargen var helt fantastisk rå på e36!

Skrevet
vet at det ikke er en original BMW-farge, men hva er koden på den? jeg skal lakke bil selv snart, og synes denne fargen var helt fantastisk rå på e36!

Ikke sikkert eieren har så lyst til å si den vettu :wink:

Skrevet
dodge viper blå ;-)

men er det noen kode på den? eller vet fargeforhandleren hvilken farge jeg mener om jeg bare sier dodge viper blå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...