Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

99 E46, 320i 4d.

Har tåkelys, men vil bytte dei ut i sånne lys som gjer at det blir kvitt lys, sånn utseendemessig. Noen som veit kor eg får kjøpt det henn?

Helst på butikker, så eg slepper frakt osv...

LED lykter bak, har sett ein del, men noen som veit kor det kan være greiest å kjøpe med tanke på frakt-tid/totalkostnad?

Diadem pærer til blinklys framme, noen butikker man får kjøpt det?

Fyr løs!

:D:P

• 1 year later...
Skrevet

Vet jeg så en link her inne til en side med led tåkelys,men husker ikke hvor den var,så jeg spør også: Hvor får man kjøpt (også på nett for min del!) led tåkelys til E46 Compact?

EDIT: Etter å ha sittet på forumet i to timer i stedet for dra hjem, enda det er 30 grader og FANTASTISK vær, jiiiiz, jeg MÅ bare finne ut ting når jeg begynner, fant jeg siden!!

Sjekk her for xenon:) http://vvme.com/catalog/list-s-10145-10146.html Eller med Boost har jeg skjønt:)

• 1 month later...
Skrevet

Jeg har bestilt meg noen pærer fra dybvik trading. Xenon look.

Nå mens jeg venter på pakken prøver jeg å finne ut på nett hvordan jeg skifter pæren i tåkelyset mitt. 99/00 modell orginal front med rektangel forma lykt.

Noen tips ?

Skrevet

Idag kom det sett fra vvme med HID tåkelys! :D DHL har vært på døren i tre dager, men jeg har ikke vært hjemme... Alle gode ting er FIRE viser det seg, hehe.

Men, nå lurer jeg på hvordan jeg demonterer tåkelysene mine... Står ingenting om dette i instruksnsboken. Er det meningen at man skal ta turen til verksted for å bytt tåkelyspærene??

Skrevet

Ser vel noe slikt ut men hva man skal gjøre er et godt sp.mål. Mulig det er en form for bøybar klips på ene siden så om man bøyer lYkten motsatt vei så kan det være å "vippe" den ut og trekke den fram fra fangeren. Ikke gjør dette før du får bekreftet da, jeg hadde peiling, fant bare et bilde av tåkelysene på GS Bildeler.

Se bilde:

r8r2wvyvtakq0ny27a99.gif

Enten det eller så må du ev. se under fangeren om du får kilt hånden inn der for å skru av pæreholderen og trekke den ned under bilen for å få byttet pæren. Måtte gjøre slik på min E39 med M-sport fanger for å bytte pæren.

Skrevet

Tusen takk for svar Torbjørn! Det første jeg sjekket var skrue nummer fem, men det forandrer tilten til lykten fant jeg ut... :(

På bildet kan det se ut som man må komme til fra baksiden i hvert fall, og det kan se ut som det vil være vanskelig å få den frem gjennom fangeren. Under fangeren er det også tett...

Jeg skal se om jeg får tid til å legge ut noen bilder av settet og lykten og skjermen ikveld.

Skrevet

Hmm, må du ev skru av innerskjermen for å få hånden inn? Alternativ så kan du ringe bmw verksted å spørre hvordan man bytter pærer på de.

• 2 months later...
Skrevet
Har lagt ut litt HER i stedet, under tråden om bilen :)

Ingen som vet hvordan man skifter lyspære på E46 Compact? Evt kan det se ut som innerskjermen må av, noen som har gjort DET før?

• 6 months later...
Skrevet

BUMP:

Søren altså, nå har den ene tåkelyspære tatt kvelden, snakket akkurat i dag med en om hvordan den har vært påliteligheten selv, men det er klart, alle pærer har en viss levetid... Så da er spørsmålet om det er noen flere erfaringer med dette siden sist? Hvordan bytte pæra? Får vel ta det på verksted, har uansett funnet ut at kitet fra VME ikke var noen god idé, er vel ikke lovlig det... Så hvis noen vil kjøpe det, har jeg det fremdeles, UBRUKT ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...