Gå til innhold

Norges peneste? E36 M3 3.0 SOLGT!

Espen M33
 Share

Anbefalte innlegg

Har nå under sterk tvil bestemt meg for å legge ut min E36 M3 for salg.

Det er en 1994 modell som er kjørt 59.600Km. Standen den er i kan sies å være deretter. Må sees og oppleves for å skjønne hvor bra det er, spesielt med tanke på at vi snakker om en 14 år gammel bil.

Har laget en rimelig utfyllende annonse på finn.no som kan sees her:

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link

Kan tilføye at det er utført oljeservice i juli i fjor. Da hadde den gått 56.847km. Jeg var ikke fornøyd med oljen som ble brukt der, så jeg byttet den ut med Castrol TWS 10w/60 rett etterpå.

Nye plugger er innkjøpt, men enda ikke byttet.

Dekkene er nye.

Dette er nok ikke en bil for den som ønsker den "råeste" bilen i gata. Dette er en bil for den som setter pris på å ta over noe som er i bra stand og som man kan ha glede av lenge.

For mer info så er jeg tilgjengelig på telefon 90788236 stort sett hele dag. PM funker også, men det kan da ta en liten stund før jeg svarer.

Prisantydning er satt til 245.000,-

rl8ehqhbq9qzd5mvpa3o.jpg

pqh8f7ggkmf709mhp960.jpg

cuejxzl1ymsah9cz72so.jpg

xgoixh8fw0egtqxdgd4s.jpg

hhy7cxii4isy9vilcc58.jpg

5jkaco849xgx55i4g7ni.jpg

ms7jshdymgckmaolb2bu.jpg

vo25s94ay81vd6nqf7oq.jpg

gs5o9ynmm4chhmtol3ca.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hatt bilen lenge? Husker jeg la godt merke til denne da den var til salgs for en god stund siden..? Kan ikke være mange m3 med den fargen..

Håper bilen får en verdig eier som tar vare på den :!:

Utrolig fin, lykke til med salget :wink:

...jeg hadde ikke solgt den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt bilen lenge? Husker jeg la godt merke til denne da den var til salgs for en god stund siden..? Kan ikke være mange m3 med den fargen..

Håper bilen får en verdig eier som tar vare på den :!:

Utrolig fin, lykke til med salget :wink:

...jeg hadde ikke solgt den

Jeg kjøpte den i juli i fjor. Har rullet på den knappe 3.000km siden da. Har egentlig ikke lyst å selge den, men den står bare her uten å bli brukt. Så da er det kanskje like bra at noen andre får gleden av den, selv om jeg nok innerst inne vet at jeg sannsynligvis aldri finner en i tilsvarende stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fanken, Espen. Friste en kar på den måten :(

Sorry. Ikke meningen å ødelegge nattesøvnen din :wink:

Det går bra :) Kanskje mitt livs sjanse som går fra meg, men det får bare stå sin prøve. Kjøpte 3 biler ifjor, bl.a. en sånn M3 som du har i avataren. Får holde en stund tenker jeg :) Lykke til med salget av en nydelig bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...