Gå til innhold

Bilder av min nyvaskede 520D E61

Share

Anbefalte innlegg

Våkna til fint vær og fuglekvittring i morges, og fant ut at dette var dagen jeg skulle legge om til sommerhjul og vaske bilen min.

Bilen har vært diskutert i en "barnevogn tråd" her på forumet tidligere, men har ikke fått lagt ut skikkelige bilder av bilen.

Bilen min er en 06 mod. 520D automat Kan nevne Dakota beige sportsinteriør, tonede vinduer, 18" M5 felger og comfort pakken.

Tuning boks som vist nokk skal være god for 204 hk. (merker hvertfall forskjell) :-)

Sommerhjula ble da altså montert i dag, 235 forran og 265 bak, ser at her er det plass til større hjul, så vi får se med tide om jeg kansje går opp to størrelser :-) Men det for holde foreløpig

Videre så har jeg planer om å bytte ut til hvite dioder på angel eyes`en og sitter vurderer om jeg skal slå til med komplett M styling.

IMG_1057.jpg

IMG_1089.jpg

IMG_1071.jpg

IMG_1077.jpg

IMG_1075.jpg

IMG_1070.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil! Liker utrolig godt E60/61. Et kjempeskritt opp fra forgjengeren :)

Er det litt vaskeskjolder på den etter vinteren eller? Ser slik ut på det bildet fra bak med direkte sollys på. Mulig jeg bare ser feil. Har mørk bil selv så vet hvor frustrerende fort de kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja. Endelig bilder av nybilen.. :)

Pen bil og de fleste av planene dine er absolutt riktige, utenom de hvite diodene til angeleyesene. Monter M-pakken og gjør noe med eksosanlegget. Du får et sånt chrome deksel som klipses rundt. Det blir mye penere! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil! Liker utrolig godt E60/61. Et kjempeskritt opp fra forgjengeren :)

Er det litt vaskeskjolder på den etter vinteren eller? Ser slik ut på det bildet fra bak med direkte sollys på. Mulig jeg bare ser feil. Har mørk bil selv så vet hvor frustrerende fort de kommer...

Takker for det :D

Var litt uheldig med det bilde av hekken. Direkte sollys, vaskeskjolder samt at jeg ikke var nøye nokk med å tørke den. Typisk det at en åpner luka, så rinner det ned litt vann på bakfangeren. Hadde kjørt litt da det bilde ble tatt, så støvet fester seg rimelig kjappt. Hehe alle forhold for et dårlig bilde lå til rette her gitt.

Har planer om å sette inn bilen til lakkrens og skikkelig polering, så blir det vell knall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja. Endelig bilder av nybilen.. :)

Pen bil og de fleste av planene dine er absolutt riktige, utenom de hvite diodene til angeleyesene. Monter M-pakken og gjør noe med eksosanlegget. Du får et sånt chrome deksel som klipses rundt. Det blir mye penere! :D

Hvor får jeg kjøpt sånn chrome deksel? Er ikke så utrolig pent med den kobber/olje fargen som er nå :shock:

Nå har jeg forøvrig begynt å leke med tanken på 4 rørs anlegg og da.

Når det gjelder hvite dioder, så er det kun snakk om ringene.

69_174833423.jpg

Altså ikke den gule/orange stripa som går opp på skrått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Jeg ser at Schmiedmann selger en del eksoshaler. Og det ser ut som om enkelte av disse passer på den du allerede har, men det beste er kanskje å kjøpe fra samme sted som han her har gjort (se link).. :D

http://forums.e60.net/index.php?showtopic=45947&hl=520d

Min 520d ble levert med chrome stuss, men aner ikke om dette kun er et deksel som er klipset på eller ikke. Chrome stuss kom på 520d fra og med 09/2007, dvs. 2008 modellene.

Jeg er fortsatt ikke helt fortrolig med blåe angel eyes. Jeg er mest glad i de når de er originale, men det er selvfølgelig opp til hver enkelt å mene.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...