Turok Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 de ledningene som skulle opp på bateriet også inni lyktene og det er det for "parklysene/AEne det?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Skjønnte ikke helt det spm:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Begynner å bli feit nå den bilen din Det var deg jeg traff på gartnerløkka i stad ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 Ja var nok det:P Gleder meg til og få på M speil og dørlister så begynner det og komme seg. Kjører forbi ganske ofte huset ditt og ser at grompacten står helt alene og skitten utenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Ja, har jobba som et dyr i det siste så bilvask har blitt nedprioritert Også har det jo ikke akkurat vært vaskevær... Får aldri for mye m-plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 Det har du rett i ikke mye til fint vær her nede Og snart må vi jo av med sommerskoene også Blir det noe nytt til compact,en da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 6*15" stålfelger er flott det Njaa, må ha nye baklykter for de har begynnt å ta inn vann Så det blir vel handlet snart, også trenger jeg jo noen senkeskåler. Men må se på budsjettet først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 skal du være med til våler!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Blitt bra denne bilen nå 6*15" stålfelger er flott det Njaa, må ha nye baklykter for de har begynnt å ta inn vann Så det blir vel handlet snart, også trenger jeg jo noen senkeskåler. Men må se på budsjettet først Bytt de så fort som mulig! Tar lyktene inn vann, så renner det videre inn i bagasjerommet, og det igjen tilsvarer rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 eller båre et hull i bunnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Joda, for de som ikke vil gjøre det skikkelig med en gang så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Joda, for de som ikke vil gjøre det skikkelig med en gang så.. for de som ikke har så mye penger kan det eller de som prioriterer anderledes .-p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Jeg venter på noen penger som skal komme på fredag. Kommer de som de skal så blir lykter bestillt fra koed med en gang, sammen med ny tettningslist til bagasjerommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet September 15, 2008 Forfatter Share Skrevet September 15, 2008 Om jeg skal være med til våler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Om jeg skal være med til våler? ja?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå