Spinx Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Takker Jepp har nok samme problemet ja, men skal ta opp lyktene i vinter og prøve og få skrudd bedre isammen og tette med et eller annet stoff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 hei. begynner og bli fin bil nå. hva heter vingen din..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Blir bra det her.. Har du vurdert å lakkere senter av felgene i gull? Så jo nesten gull ut her Eller best of all, style 5 med gull senter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Bilen begynner å bli fin nå altså! Jeg har også lyst å se senteret på felgene lakkert i gull Hadde blitt fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Hmm det har jeg aldri tenkt på, men det hadde kanskje blitt kult. Får se om jeg får prøvd meg litt på photoshop. Venter bare på og få på M Speil nå. Bestillte M pedaler også idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Blir bra det her.. Har du vurdert å lakkere senter av felgene i gull? Så jo nesten gull ut her Eller best of all, style 5 med gull senter Hehe morsomt at du nevner de felgene hadde sånn før liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Vet desverre ikke hva vingen heter men ligner veldig på Gt vingen bare har ikke den "leppa" under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 M3(16) dette her... tøft hoho... hvorfro setter du ikke bare på speilene? tar jo maks 15 min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Vet desverre ikke hva vingen heter men ligner veldig på Gt vingen bare har ikke den "leppa" under. M3 Gt2 heter den på koed. Jeg har samme:D Ang grunning så burde du ha plastprimer på speilene. Riktignok så beveger de seg jo ikke så mye, så er ikke sikkert det sprekker opp uten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Du skjønner mysild morten er veldig sein med og gidde og lakke de får meg! Har fått kjøpt primer nå så venter bare på lakker. Tror dere ikke jeg greide og miste og knuse det ene grøft lyset som er 3uker gammelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Du skjønner mysild morten er veldig sein med og gidde og lakke de får meg! Har fått kjøpt primer nå så venter bare på lakker. Tror dere ikke jeg greide og miste og knuse det ene grøft lyset som er 3uker gammelt hva er det du driver å plukker av ting for da?! lakk det selv, eller få noen andre til å gjøre det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Du skjønner mysild morten er veldig sein med og gidde og lakke de får meg! Har fått kjøpt primer nå så venter bare på lakker. Tror dere ikke jeg greide og miste og knuse det ene grøft lyset som er 3uker gammelt hva er det du driver å plukker av ting for da?! lakk det selv, eller få noen andre til å gjøre det da Du vet jo at noen sier "Hvis det virker, ikke pell på det" Noen andre sier "Hvis det virker, plukk det fra hverandre og finn ut hvorfor" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2008 hehe ja må holde meg unna ting jeg ikke kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 hehe ja må holde meg unna ting jeg ikke kan er mye du ikke kan tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Hehe men har lært litt av og se på de som har hjulpet meg så kan det som har blitt gjort på bilen til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå