Gå til innhold

Morten's, E36 328 cab. (Nye bilder, vinterlagring)

Share

Anbefalte innlegg

• 2 years later...
  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Denne tråden har ikke blitt opptatert på en go stund, Men har gjort en DEL med bilen siden sist :)

Blant annet:

Nye felger.

M3 framfanger med rigerleppe.

FK høydejusterbart senkesett.

Hvite blinkers rundt om.

Fjerna BMW merket på framskjermene.

Scorpion eksos.

Skiftet innertaket. +++

Legger ut noen bilder så dere får se :D

ne70jcq7zbo2zhf9va8v.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul cab! :) Alltid hatt sansen for E36 cab.

Synes bilen ble veldig bra, men skal jeg si mitt så andre felger og m-diffusor bak.

Gullfelger med polert kant, eller vanlige alu-farget er det jeg synes passer på grønn bil :)

Andre felger har egentli vært i tankeboksen helt siden jeg kjøpte de, ble ikke helt fornøyd med de, synes de forsvinner veldig på bilen. felger med gull senter har jeg aldri tenkt på, kanskje det kunne være noe ja :wink: Men M bakfanger og sideskjørt står høyd på ønskelisten det også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul cab! :) Alltid hatt sansen for E36 cab.

Synes bilen ble veldig bra, men skal jeg si mitt så andre felger og m-diffusor bak.

Gullfelger med polert kant, eller vanlige alu-farget er det jeg synes passer på grønn bil :)

Andre felger har egentli vært i tankeboksen helt siden jeg kjøpte de, ble ikke helt fornøyd med de, synes de forsvinner veldig på bilen. felger med gull senter har jeg aldri tenkt på, kanskje det kunne være noe ja :wink: Men M bakfanger og sideskjørt står høyd på ønskelisten det også :D

Hehe, jeg gjorde en kjapp photoshop for å vise hva jeg mente :) (brukte felger er BBS LM)

Det er uansett en smakssak!

15b7in1curd8eota8czl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott cabriolet du har! :D Ser du har scorpion eksos? Hvor stort utblås er det på den potta egentlig? Har store planer om å kjøpe den STW-M3 potta, men står ingenting på koed sine sider om målene. Er du fornøyd med lyden forresten? Igjen, meget pen bil. Likte fargen på interiøret kjempe godt! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...