Morten1989 Skrevet April 19, 2008 Forfatter Share Skrevet April 19, 2008 Tok noen bilder igår. Er tatt med mobil, så kvaliteten er ikke helt topp Har planer om full m-styling etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Denne tråden har ikke blitt opptatert på en go stund, Men har gjort en DEL med bilen siden sist Blant annet: Nye felger. M3 framfanger med rigerleppe. FK høydejusterbart senkesett. Hvite blinkers rundt om. Fjerna BMW merket på framskjermene. Scorpion eksos. Skiftet innertaket. +++ Legger ut noen bilder så dere får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Noen til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 så mye bedre ut nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Takk for det Vurderer nye felger, ble ikke helt fornøyd med de, men vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Kul cab! Alltid hatt sansen for E36 cab. Synes bilen ble veldig bra, men skal jeg si mitt så andre felger og m-diffusor bak. Gullfelger med polert kant, eller vanlige alu-farget er det jeg synes passer på grønn bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Kul cab! Alltid hatt sansen for E36 cab.Synes bilen ble veldig bra, men skal jeg si mitt så andre felger og m-diffusor bak. Gullfelger med polert kant, eller vanlige alu-farget er det jeg synes passer på grønn bil Andre felger har egentli vært i tankeboksen helt siden jeg kjøpte de, ble ikke helt fornøyd med de, synes de forsvinner veldig på bilen. felger med gull senter har jeg aldri tenkt på, kanskje det kunne være noe ja Men M bakfanger og sideskjørt står høyd på ønskelisten det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Kul cab! Alltid hatt sansen for E36 cab.Synes bilen ble veldig bra, men skal jeg si mitt så andre felger og m-diffusor bak. Gullfelger med polert kant, eller vanlige alu-farget er det jeg synes passer på grønn bil Andre felger har egentli vært i tankeboksen helt siden jeg kjøpte de, ble ikke helt fornøyd med de, synes de forsvinner veldig på bilen. felger med gull senter har jeg aldri tenkt på, kanskje det kunne være noe ja Men M bakfanger og sideskjørt står høyd på ønskelisten det også Hehe, jeg gjorde en kjapp photoshop for å vise hva jeg mente (brukte felger er BBS LM) Det er uansett en smakssak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Flere med 328 cab her ja Sånne BBS LM felger hadde også vært knall i vanlig sølv senter. Da kommer de virkelig godt frem med bilens farge. Gode forbedringer du har gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Flott cabriolet du har! Ser du har scorpion eksos? Hvor stort utblås er det på den potta egentlig? Har store planer om å kjøpe den STW-M3 potta, men står ingenting på koed sine sider om målene. Er du fornøyd med lyden forresten? Igjen, meget pen bil. Likte fargen på interiøret kjempe godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Takk for det Hyggelig med gode tilbakemeldinger Ang eksosanlegget, så mener jeg at utblåsene er på 2x76mm, men skal ikke si det helt sikkert. Jeg synes det er passe størrelse, men blir penere om du har M3 bakfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjelstan Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 strøken bil..! har hatt samme bil, og har ein vindavviser som passer caben, viss du vil kjøpe den, skal ikkje ha så mye for den=) Noen til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Hei du Det fulgte med bilen når jeg kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 Da er det noen mnd siden bilen ble satt bort for vinterlagring Savner og kjøre den allerede Legger ut noen bilder av hvordan den står nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 Som dere ser på bildene under, så trenger kalesjen en oppfriskning, jeg har kjøpt et slikt kit hos gsbildeler, er den noen her som vet fremgangsmåten på dette settet? hva jeg skal bruke først osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå