Gå til innhold

bimmerstreff i krsand i juni! PÅ BANE!?

///Mysild
 Share

er dette interresant? hvis vi sier 200 per bil  

11 stemmer

1. 1. er dette interresant? hvis vi sier 200 per bil

• ja
      10
    • nei
      1

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har just lakkert bilen, og så er det banekjøring på trafikk senteret, men kanksje jeg skal ned å kikke...

men vet du grunnen til at de ikke skal ha banekjøring? og det bør jo kunne gå an at de som ikke er medlem betaler 200 for å kjøre eller noe....

Grunnene er at det rett og slett ikke møter opp noen på treffene. De som steller istand gidder ikke bruke masse tid når likevel ingen gidder å møte. Det er grunnen.

Man trenger da ikke kjøre selv om det er bane treff. Er jo kjempe bra at folk bare komme å viser bilen sin og tar en prat.

Mange tror også at hvis de komme i en 316 så blir de mobbet, men det er jo helt feil. Flesteparten kommer med originale BMWer med lite motor. Finnes mange pene og gjenomførte BMWer med liten motor. Skal du lage røyk så må du ha power, men du trenger ikke det får å stå og vise frem bilen i depoet. Jeg har M3, men synes ikke deter noe morro å lage røyk på en stor plass. Jeg liker å kjøre fort på bane. Derfor står jeg i depoet med min bil når det er treff på glattkjøringsbanen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, skjønner... litt kjedelig da... men men... får jo se til neste år :-) hehe

har "bare" en 2 liter selv, så jeg satser heller på å kikke på og la andre spinne, og heller sanke inn premier på utseende :-P haha :-)

er gøy å hejre, men enda gøyere å kjøre fort :-) har ikke kjørt på bane, men har jo hatt mine turer oppover i landet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, skjønner... litt kjedelig da... men men... får jo se til neste år :-) hehe

har "bare" en 2 liter selv, så jeg satser heller på å kikke på og la andre spinne, og heller sanke inn premier på utseende :-P haha :-)

er gøy å hejre, men enda gøyere å kjøre fort :-) har ikke kjørt på bane, men har jo hatt mine turer oppover i landet :-)

Du må drive litt reklamering i bmw miljøet du er i. Dra med flere på onsdagstreffene som ccn agder har annen hver onsdag i kr.sand. Vis det er mulig og det der blir vist interesse for at det kan komme mange på et eventuelt treff ja da er jeg sikker på at det blir bane treff.

Jeg begynte min bane kariære i en 325iCoupe med automat gir. Var kjempe morro. Jeg kan garantere at man har det kjempe morro i en 320 også på bane hvis man vil lære å kjøre fort på bane. Den er sprek nok for en som er uerfaren. For min del så blir jeg ifra kjørt av 320 og 318is på bane selv om jeg har 300hk i min E30M3. Når man skal kjøre fort rundt en bane så er det ikke power som betyr noe, der er det sjåføren som teller. Jo sprekere bil jo treger kjører man hvis man ikke er flink.

Hvor fort man kjører på offentlig vei kommer bare ann på hvor dum man er i hodet og hvor lite man bryr seg om ander som ferdes på samme vei. Å kjøre på bane krever faktisk mye mere av sjåføren..(Sier ikke at ikke jeg kjøre for fort på veien :) )

Prøv å bremse ned før svingen samtidig som du girer ned og gir mellomgass for å treffe rett turtall til neste gir.. Det er ikke så vanskelig i 80, men i 180 begynner ting å skjer fort.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMWCCN sine treff på Rudskogen og Våler så er du garantert ikke alene med 320. Der er det mange med 318is og 320. Fordelen med de treffene er at bilene blir delt inn i klasser slik at de med motorsvake biler ikke kjører samtidig med bilene med mye motor.

På våler ifjor begynnte jeg å kjøre klassen under M bilene pga at jeg ikke er så flink som mange av de andre.. Farten er høy i den øverste klassen... Jeg hadde også instuktør med siden jeg aldri hadde kjørt på Våler før....

Ser frem til å få mere erfaring i år.. Rudskogen står for tur 1 juni. Blir morro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... interessant :-)

kanksje får ta turen opp dit da :-) hehe...

ja, hørtes jo ut som ei himla grei inndeling egentlig... godt å møte noen med erfaring ;-)

for dere som stemmer ja og nei, veldig greit hvis dere skriver hva dere stemte og slikt! greit å vite hvem som er interresert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Våler var det over 200 BMWer innom iløpet av lørdagen.. Mye fine biler, men det var litt for mange. Ble mye venting i depoet for å slippe ut på banen.

Vi var to stk ifra sørlandet på Våler. Jeg og en annen ifra Kr.sand. Hadde vært morro med flere oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...