Gå til innhold

bimmerstreff i krsand i juni! PÅ BANE!?

///Mysild
 Share

er dette interresant? hvis vi sier 200 per bil  

11 stemmer

1. 1. er dette interresant? hvis vi sier 200 per bil

• ja
      10
    • nei
      1

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har lyst å kjøre skikkelig på bane jeg, men er redd for slitasjen på bilen hehe Ting slites "litt" raskere på bane enn ved vanlig kjøring, men ser jo utrolig mye gøyere ut...

Må nok stille i 316-klassen jeg :wink:

Det som slites på banen er dekk og litt bremser. Jo raskere bil jo mere slites det.

Bilen din har ikke vondt av å bli kjørt på bane. Det har den godt av. Er jo som å kjøre på normal vei, bare du har høyerer turtall litt lenger om gangen på bane. Et heat var somregel 10 min så du rekker 6-9 runder på Rudskogen. Bilen blir ikke utslitt av det. Man MÅ heller ikke kjøre helt på grensen, det er ofte da folk kjøre ut. Jeg kjører slik jeg føler er jeg kan klare å kontrolere bilen, er vel derfor jeg blir ifra kjørt også :)

Pakk kofferten og dra avted. Du kommer ikke til å angre.

Jeg kjører på samme dekkene på banen som jeg gjør til vanlig. Eneste jeg gjør med bilen før jeg drar er å bytte olje og lufte bremsene. Elleres kjøre jeg til banen, racer rundt på banen en helg og kjører hjem igjen. Tar med litt verktøy i tilfelle, men når jeg hadde E36 325en hadde jeg kun med jekken. Greit å kunne bytte side på fremhjulene. Langsvingen på Rudskogen sliter litt på ytterste fremhjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller helt klart! Synes det er en kjempeide at alle betaler 200 kroner, så kan de møte opp og kjøre om de ønsker det. Ønsker de bare å se på og vise frem bilen sin, så er jo det grisefett det også, men alle betaler altså 200 kroner, og kan kjøre om de ønsker det. Leier banen for 3 timer.

Personlig skal jeg nok få kjørt kvasskammen littegranne :twisted: Blir nok mer rundetider enn powerslide på meg også..hehehe!

Høres spennende ut! Hadde vært knall om vi kunne fått et oppmøte lignende det som var på sist treff - som jeg desverre ikke kunne komme på :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...