Gjest Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Da har jeg vært i Molde å hentet en meget pen BMW M3! Har ikke hatt mulighet til å ta noen nye bilder så jeg bruker selgeren sine foreløpig. BMW M3 3.0i 1994 modell. - Moreagrønn metallic - Orginale blinklys - Alcantara interiør - Manuelt klima - Ikkerøyk-pakken - 60.000km - Ganske strøken bil __________________________ Planer: - Installere GPS sporing + alarm - Ny Cd-spiller - Kanskje hvite blink (veldig usikker) - Muligens andre M-felger - Pusse den hver dag - Asfaltere hagen eller bygge ny garasje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Gratulerer med forumets mest strøkne M3(Tommy sin er jo M3 Gt ) Foreslår at du prioriterer første punkt på listen din høyest Ta godt vare på den Skal du selge unna noen av bilene dine nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Der dukket den opp igjen med ny eier ja Gratulerer så mye med en ufattelig morsom/pen/velholdt bil! Asfalter hagen og bygg garasje med vollgrav og vindebro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Takk for tilbakemeldinger! Skal gjøre mitt beste for å bevare denne bilen! Rydder unna garasjen nå for å få plass:) Må nok selge litt ja.. E46 323'n ryker nok først, så får vi se videre. 540`en må jeg ha til firmaet uansett så den blir ikke solgt:p Pendler ca 4 mil hver dag til jobb, så det blir 540n sin oppgave Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 gratulerer så mye med ny bil! siklet på den der jeg og for å være helt ærlig.. hehe. utrolig velholdt eksemplar de der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Skjønner ja du får ikke lov av meg til å pendle med M3'n E46'n din var pen. Er i tankene om å skaffe meg en slik, men har ikke råd før til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Tror de fleste av oss har siklet på den der. Nydelig stand! Er den like tight som den ser ut som? (tenker på alt, fra interiør til understell).. Gratulerer med en M3 i en flott farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Har nettopp beskuet vidunderet med egne øyne, og den såg meget pen ut!! Spesiell farge kanskje, men jeg likte den Og jeg står på mitt; behold de gule blinkersene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 For all del behold blinklysene ja - behold alt annet også - en slik bil må holdes orginal. Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Den er utrolig tight! Ble veldig overrasket over hvor presis og nøyaktig den er... say no more....! Latterlig bra til å være en 14år gammel bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 tror jeg må en tur på øya å beskue vidunderet:P hehe. litt ot: har du lager med e36 deler, eller må alt bestillest inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 tror jeg må en tur på øya å beskue vidunderet:P hehe. litt ot: har du lager med e36 deler, eller må alt bestillest inn? Kan svare for han : Lykter og lignende er på lager, alt er vanligvis lagervare, men fangerenne er han utsolgt for (nye annkommer fredag) Fikk forresten gleden av å prøvekjøre vidunderet idag, og kan si at jeg ALDRI har kjørt en like tight og fin bil, uansett årsmodell! Effekten var det heller ikke noe å si på, å gå tilbake til E30'n er ett like stort nederlag uansett hvilken av bilenne dine jeg prøver.. (kunn 523'en jeg ikke har testa) Behold de oransje blinklysa sier iallefall jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Bilen blir å beskue på Maitreffet i Ålesund:) Vurderer å ta 540`en på bane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Gratulerer med ny bil! Den ser utrolig fin ut og morsomt med helt orginale utgaver av disse bilene.. Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Grattis Hold den orginal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå