Vmaxx Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Kjørte forbi KBS ikveld, stod masse gatebiler på p-plassen og hang... Måtte selvfølgelig kjøre innom en tur, var en god del bimmere, spesielt E34 Var noen av dere der? trodde jeg så Ingard der men kan jo ta feil... bilen liknet hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Var ikke på KBS nei (med mindre det er flere Ingard her), men kjørte litt rundt omkring, og så var jeg på IKEA en tur.. Ser ikke så mange e34, så var synd jeg bomma på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Bruker å være "treff" bla på Bilbyen osv, ofte. Men at det var flere E34 på KBS var nytt for meg. Beste hadde jo vært å snakket med dem og invitert på bimmer-treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Sier du det? Håper noen av de kommer på bimmers treffene våre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 Ser E34 i byen hver dag jeg.. Seff varierer det med hvilken stand, alder på sjåfør og i hvilken grad de er interessert i bilen sin, men mange av dem er meget pene å se på og hører hjemme på hvilket som helst treff... Har sett et par som er nesten identiske med min... Var masse andre bilder der da, et par camaroer, vw, honda osv.. pluss en faktisk ganske pen rød audi S2:D Håper det blir flere av disse (treffene altså) etterhvert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Var treff på KBS i kveld ja. Ble startet en meldings varsling i går, og det virker som at bilmiljøet i Trondheim er veldig stort, og at folk kommer hvis det er noe. Var stapp fult. Var endel BMW'er der og ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Jøss. Hvis noen får ferten i flere slike treff, så må vi dra mannsterk dit å gi info ang. våre treff. Å såklart se litt på deres biler. Arti at det er miljø i denne byen å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Er det så mange her som har nr. til hverandre da? Jeg har ihvertfall ingen. Kom akuratt på at det kan gjøres over foumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Er det så mange her som har nr. til hverandre da? Jeg har ihvertfall ingen.Kom akuratt på at det kan gjøres over foumet. SÅ deg der heheh, men rakk ikke å si hallo. Var jo kolonnekjøring med sikkert 200biler gjennom byen til bilbyen. Aldri opplevd slik kø og gummilukt i trondheim kl 2300 på en hverdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Kan tenke meg at 2300 passer til mange. Fin tid å samles på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå