Litjhaug Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 1998 mod 525 tds touring Her er noen bilder av BMW`n min... 1998 mod 525 TDS Touring Her er det alt fra den var en "hattmann bil" til den er nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 16, 2008 Forfatter Share Skrevet April 16, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 21, 2008 Forfatter Share Skrevet April 21, 2008 Her er 2 bilder som ble tatt i går kveld! Å nå er endelig sommerhjula på.... 8,5x18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 da ble det m pedalsett på meg... fine greier.... Litt stereo må det vær... 2 x Infinity KAPPA Perfect 12.1 2 x Dritforsterkere (Skal byttes snart) Delte kassene jeg... kan være kjekkt vist jeg skal ha me noe som er langt. Da tar jeg bare å tar den ene kassen og setter den bak den andre... Byggde kassene slik at jeg får igjen rollo`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Hva er den propell/fly/vinge lignende lille greia på taket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 det er en etterligning av acs haifinne... Skal skiftes ut med en orginal e61 haifinne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottert Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Fin bil d dær! Ser faktisk skikkelig sint ut i mørket! Fikk lyst å koste på litt på det utvendige selv nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 Gøy å høre at noen liker bilen... Har brukt mye tid å penger på å få den så fin som den er... men mye jobb å penger står får tur... Skal snart skifte speil (M5) og rails (de gammle er sprukket) å da må jeg ned med taktrekk, da blir taktrekket lakkert sort... Skal lakkere bakluka pga rust... Så blir det lakering av rails, vindusviskerarmene fram og bak, alt rundt vinduene og M5 speila (Blank svart) Men det er jo gøy da... hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Så ut som du har møtt på samme galningen med trailer som jeg møtte forrige vinter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 er det bulken du tenker på...? d var nabojenta som var "uheldig" men ikke ville innrømme det.... Men me litt politihjelp og terra på sin side... måtte gensidige betale ut litt over 24.000,- til meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 M-front er bra, øyelokk, fydda... Ser ut som bilen sovner, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2008 hadde lyst på bad look, men det er litt for dyrt til lommeboken min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2008 Fant noen tøffe bilder av bimmer`n når jeg satt å så igjenom bildene mine!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 14, 2008 Share Skrevet August 14, 2008 Du er en fornufti mann, Haugen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet August 14, 2008 Share Skrevet August 14, 2008 Fikk lyst på xenon i tåkelysa mine jeg å gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå