Litjhaug Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Hehe... tror ikke det var så mange tds`er som hadde det i 98... Har ikke sett det ennå iallefall.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Perfekt e39! Selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 Tenkte på det en stund, men har nå tenkt å beholde den en stund til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 I går var jeg å hentet meg en E30 i Bergen... ble en lang å fin tur hjem! Brukte vel en 12 timer i alt med mat,kaffe og "snavvel"stopp... Men nok om det... her er noen bilder!! bilder fra selger Flere bilder kommer når jeg har fått vasket den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Grattis! Bilen så jo veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Grattis, Haugen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 Takk takk gutter... Blir vel laget en egen prosjekttråd om bilen snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 Litt flere bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Satan, litjmann! Den der var jo knalltøff! Den må du komme å vise meg en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 Det skal jeg gjøre Eirik... Skal opp på bokk med den snart nå... Gruer meg til å se under... er sikkert litt rust.... AUAUAUAU!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Denne så jo absolutt ikke dårlig ut! Hvilken motor sitter i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Rust trenger du ikke være bekymret for. E30 er kanskje den BMW som har best beskyttelse mot dritten. Sjelden man ser noe særlig rustskader på disse, da er de mer plaget med steinsprut på girkassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 Denne så jo absolutt ikke dårlig ut! Hvilken motor sitter i? Er ikke allverdens til motor nei... er en 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 Rus trenger du ikke være bekymret for. E30 er kanskje den BMW som har best beskyttelse mot dritten. Sjelden man ser noe særlig rustskader på disse, da er de mer plaget med steinsprut på girkassen. Håpet er der... men litt overflaterust er det... men men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 syns du skal rive av de stygge listene over lyktene. Ikke fint på E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå