Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det lagde masse bråk bare syns jeg, slitsomt å høre på i lengden. En kompis av meg som hadde E36 325 før, og han syns det lagde mye lyd på den bilen også. Tror jeg hadde gått for Supersprint, Eisenmann eller noe sånt jeg...eller rett og slett noe rimeligere og kurant som Simons.

Skrevet
Det lagde masse bråk bare syns jeg, slitsomt å høre på i lengden. En kompis av meg som hadde E36 325 før, og han syns det lagde mye lyd på den bilen også. Tror jeg hadde gått for Supersprint, Eisenmann eller noe sånt jeg...eller rett og slett noe rimeligere og kurant som Simons.

Og så tror du at Supersprint lager så mye mindre lyd? Scorpion med riktig antall potter bråker ikke noe overdrevet i mine ører. Og så har vi mennesker ulike definisjoner på bråk. Frieksoslyd og overdreven bassresonans er no dritt, men en passelig rustfri lyd med noe snerrr på toppen er ikke bråk imine ører.

Skrevet

På gammelbilen min 318is hadde jeg scorpion og jeg syns det var som musikk i mine ører. Fikk VELDIG mye skryt for den fine lyden som var av aksosanlegget. Men kan hende at den passer bedre til r4 enn r6.

Alltid digg med snerring i girskiftene :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...