Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sinnsyk! har sett igjennom hele tråden nå, og dette er sinnsykt fint og for seg gjort.. akuratt slik en E36 skal se ut! skal si det ble fint med orginal lyktene ;) var det 8,5" felger forran? men hva er inpresset på på de? har et problem med mine at de går i fjære på senkesettet (justerbart Supersport fra GS), jeg har 8,5 med ET40, så måtte bygge ut med 10mm spacere. ser tøft ut men er skeptisk til en EU kontroll, de så det heldigvis ikke på gokjenningen av senkesettet :D

Skrevet
sinnsyk! har sett igjennom hele tråden nå, og dette er sinnsykt fint og for seg gjort.. akuratt slik en E36 skal se ut! skal si det ble fint med orginal lyktene ;) var det 8,5" felger forran? men hva er inpresset på på de? har et problem med mine at de går i fjære på senkesettet (justerbart Supersport fra GS), jeg har 8,5 med ET40, så måtte bygge ut med 10mm spacere. ser tøft ut men er skeptisk til en EU kontroll, de så det heldigvis ikke på gokjenningen av senkesettet :D

Takk for det :)

8,5" felger ja ;) ET38. Har 3mm spacer for sikkerhets skyld, ellers blir det VELDIG trangt mellom hjul og fjær :P Eneste er at 225dekk ikke tillater så mye senk som jeg kunne tenkt meg, så er det noe jeg ville gjort annerledes, så er det 215 dekk (mere strekk og) :D

Skrevet

Takk for det :)

8,5" felger ja ;) ET38. Har 3mm spacer for sikkerhets skyld, ellers blir det VELDIG trangt mellom hjul og fjær :P Eneste er at 225dekk ikke tillater så mye senk som jeg kunne tenkt meg, så er det noe jeg ville gjort annerledes, så er det 215 dekk (mere strekk og) :D

okay, har 215 dekk forran på min, men er HEEELT på grensen at de ligger å gnisser i skjermen i ytterkant, men det går :)

nkw61dxdn0hlkedxb7d0.jpg

Skrevet

Jeg har hatt 8.5*17 ET35 med 235/40-17 og 70mm senk foran, samt 8.5*18 både ET35 og ET40 med 225/40-18... Har ennå tilgode at det subber i skjermkanten.. :wink:

Ellers er supersport demperne HELT bak mål når det kommer til passform, min bror sine felger med ET46 behøvde 15mm spacere på hans supersport dempere(vanlig demper) mens på mine bilstein dempere gikk dem rett på... :roll:

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Skrevet

Vinteren har allerede vært for fullt en tur på Gjøvik. Snøen er borte for øyeblikket men fant ut at det var greiest å sette kjerra på vinterlagring :)

Siste bildene med sommerhjul

cl04t94fy96125zii3ew.jpg

Fått på spoiler siden sist og :)

d1bna2k6q8xk6p0ss899.jpg

gvuakqqho7wxwpd387wg.jpg

Og Armlene

ho4dagbupcgs7jy6a9up.jpg

Også var gromhjula på :P

uln1trfolivxbloimfqf.jpg

Vinterbilen i bakgrunn.

lfc75rwzclzqx7jcy3hb.jpg

Parkert på bukker

kyito19dvug8fzqz7e6y.jpg

Og tilslutt på med trekket.

spnn9rohdndb9epp90ki.jpg

Skrevet

hvorfor står den i luften? unormal stilling på fjærer, dempere karrosseri... hadde satt den ned et stykke, kanskje ikke helt ned, men 2 cm løft fra normalt gjør mye det også...

Skrevet

Bukkene står på laveste, og dette er de laveste de har på biltema hvertfall.

Har sett flere som har lagra bilene sine sånn, så regner med det går greit. Viktigste er at du ikke skal ha belastning på hjul og støtdempere, siden det skal stå stille så lenge :)

Skrevet

Sette bort bilen sin om vintern agitt... må jo nyte bilen året rundt!

Er jo tross alt bare en vanlig , serieprodusert bruksbil. Ikke et samleklenodium ! hehe.

men jadda, skjønner du ikke vil ha salt og skitt på det puklverlakkerte understellet ditt ; )

Du får fixe opp celican litt, så har du en kurrant åretrundt bil der .

Skrevet

Det trekket der så skummelt ut.. ;)

Jeg har hørt at den helst skal lagres i en "normal" stilling, dvs. stående på bakken. Nå er det vel sikkert 20 forskjellige teorier om hva som er best ang. vinterlagring av bil også, så jeg sier ikke at dette er feil :)

Min står iaf på sine egne bein gjennom vinteren :)

Skrevet
Sette bort bilen sin om vintern agitt... må jo nyte bilen året rundt!

Er jo tross alt bare en vanlig , serieprodusert bruksbil. Ikke et samleklenodium ! hehe.

men jadda, skjønner du ikke vil ha salt og skitt på det puklverlakkerte understellet ditt ; )

Du får fixe opp celican litt, så har du en kurrant åretrundt bil der .

Så fort som e36 ruster, så er det ikke aktuelt å bruke den om vintern. That`s why.

Det trekket der så skummelt ut.. Wink

Jeg har hørt at den helst skal lagres i en "normal" stilling, dvs. stående på bakken. Nå er det vel sikkert 20 forskjellige teorier om hva som er best ang. vinterlagring av bil også, så jeg sier ikke at dette er feil Smile

Min står iaf på sine egne bein gjennom vinteren Smile

Har jo sett Lamborghinier, M3 CSLer etc bli lagra på den måten der, og regner egentlig med at de som har de bila der gjør det som er best :)

Hvorfor er trekket skummelt ? Er det fordi det kan lage riper ? Den stod med trekket over seg i hele fjord vinter og, og var ikkeno problem da. Syns det er bedre at bilen er litt skjerma og ikke blir full av støv, da resten av garasjen der blir brukt av en bil i drift :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...