Haug Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Mye penere med originallykter ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 du må kansje redigere signaturen din litt også nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Done Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garyOBACK Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 sinnsyk! har sett igjennom hele tråden nå, og dette er sinnsykt fint og for seg gjort.. akuratt slik en E36 skal se ut! skal si det ble fint med orginal lyktene var det 8,5" felger forran? men hva er inpresset på på de? har et problem med mine at de går i fjære på senkesettet (justerbart Supersport fra GS), jeg har 8,5 med ET40, så måtte bygge ut med 10mm spacere. ser tøft ut men er skeptisk til en EU kontroll, de så det heldigvis ikke på gokjenningen av senkesettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 sinnsyk! har sett igjennom hele tråden nå, og dette er sinnsykt fint og for seg gjort.. akuratt slik en E36 skal se ut! skal si det ble fint med orginal lyktene var det 8,5" felger forran? men hva er inpresset på på de? har et problem med mine at de går i fjære på senkesettet (justerbart Supersport fra GS), jeg har 8,5 med ET40, så måtte bygge ut med 10mm spacere. ser tøft ut men er skeptisk til en EU kontroll, de så det heldigvis ikke på gokjenningen av senkesettet Takk for det 8,5" felger ja ET38. Har 3mm spacer for sikkerhets skyld, ellers blir det VELDIG trangt mellom hjul og fjær Eneste er at 225dekk ikke tillater så mye senk som jeg kunne tenkt meg, så er det noe jeg ville gjort annerledes, så er det 215 dekk (mere strekk og) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garyOBACK Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Takk for det 8,5" felger ja ET38. Har 3mm spacer for sikkerhets skyld, ellers blir det VELDIG trangt mellom hjul og fjær Eneste er at 225dekk ikke tillater så mye senk som jeg kunne tenkt meg, så er det noe jeg ville gjort annerledes, så er det 215 dekk (mere strekk og) okay, har 215 dekk forran på min, men er HEEELT på grensen at de ligger å gnisser i skjermen i ytterkant, men det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Jeg har hatt 8.5*17 ET35 med 235/40-17 og 70mm senk foran, samt 8.5*18 både ET35 og ET40 med 225/40-18... Har ennå tilgode at det subber i skjermkanten.. Ellers er supersport demperne HELT bak mål når det kommer til passform, min bror sine felger med ET46 behøvde 15mm spacere på hans supersport dempere(vanlig demper) mens på mine bilstein dempere gikk dem rett på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 Fant et bilde fra Våler og, før jeg sku på banen. Takk til [space] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Vinteren har allerede vært for fullt en tur på Gjøvik. Snøen er borte for øyeblikket men fant ut at det var greiest å sette kjerra på vinterlagring Siste bildene med sommerhjul Fått på spoiler siden sist og Og Armlene Også var gromhjula på Vinterbilen i bakgrunn. Parkert på bukker Og tilslutt på med trekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 FY steike og tøffe de vinterfelga er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 hvorfor står den i luften? unormal stilling på fjærer, dempere karrosseri... hadde satt den ned et stykke, kanskje ikke helt ned, men 2 cm løft fra normalt gjør mye det også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Bukkene står på laveste, og dette er de laveste de har på biltema hvertfall. Har sett flere som har lagra bilene sine sånn, så regner med det går greit. Viktigste er at du ikke skal ha belastning på hjul og støtdempere, siden det skal stå stille så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Sette bort bilen sin om vintern agitt... må jo nyte bilen året rundt! Er jo tross alt bare en vanlig , serieprodusert bruksbil. Ikke et samleklenodium ! hehe. men jadda, skjønner du ikke vil ha salt og skitt på det puklverlakkerte understellet ditt ; ) Du får fixe opp celican litt, så har du en kurrant åretrundt bil der . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Det trekket der så skummelt ut.. Jeg har hørt at den helst skal lagres i en "normal" stilling, dvs. stående på bakken. Nå er det vel sikkert 20 forskjellige teorier om hva som er best ang. vinterlagring av bil også, så jeg sier ikke at dette er feil Min står iaf på sine egne bein gjennom vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Sette bort bilen sin om vintern agitt... må jo nyte bilen året rundt! Er jo tross alt bare en vanlig , serieprodusert bruksbil. Ikke et samleklenodium ! hehe. men jadda, skjønner du ikke vil ha salt og skitt på det puklverlakkerte understellet ditt ; ) Du får fixe opp celican litt, så har du en kurrant åretrundt bil der . Så fort som e36 ruster, så er det ikke aktuelt å bruke den om vintern. That`s why. Det trekket der så skummelt ut.. WinkJeg har hørt at den helst skal lagres i en "normal" stilling, dvs. stående på bakken. Nå er det vel sikkert 20 forskjellige teorier om hva som er best ang. vinterlagring av bil også, så jeg sier ikke at dette er feil Smile Min står iaf på sine egne bein gjennom vinteren Smile Har jo sett Lamborghinier, M3 CSLer etc bli lagra på den måten der, og regner egentlig med at de som har de bila der gjør det som er best Hvorfor er trekket skummelt ? Er det fordi det kan lage riper ? Den stod med trekket over seg i hele fjord vinter og, og var ikkeno problem da. Syns det er bedre at bilen er litt skjerma og ikke blir full av støv, da resten av garasjen der blir brukt av en bil i drift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå