Gå til innhold

Halvor89's technoviolet e36 coupe, nå med BBS RC302

Halvor89
 Share

Anbefalte innlegg

Har gjort litt mer de siste dagene:

Satt med det problemet her ved montering av eksentriske powerflex foringer i forstillinga:

24pevgh2caxt3zmcx9sj.jpg

MEN, etter tips fra bimmers folk om at jeg måtte bruke makt og ikke sitte og fisle med silkehanskene på, så gikk det tilslutt :P

m6cd1gg7vla6u1wl0wen.jpg

På med gjengelåsing

qsuac5xfv6j9no9c03mr.jpg

Ferdig montert

w6chvejey6w86uly6hl5.jpg

Tappa olje av diffen

leomeomqkoinpk2nffc5.jpg

Bytta brakketen rundt + skruene til speedometergiveren da den gamle var über rusten

8qa598ofw3jibto8uh70.jpg

ek39fh7k1e6hp8gtntf4.jpg

Siden jeg hadde litt diff olje til overs, så "flusha" jeg den såvidt, for å være sikker på at diffen er clean inni. Påfylling skjer først når diffen sitter oppunder bilen igjen :)

mvhv0ym9oedwapaw8hey.jpg

Ferdig med ny brakett + påfyllingsskruer og pakning (Kun den nederste skruen som er skrudd til. Alu.pakninga er jo engangs så ingen vits å skru til den øvre før jeg har fylt på olje.

pmrrqrpz6m9rleehv02t.jpg

Old School -96 diff olje :)

I tillegg gjorde jeg endel ting som jeg ikke dokumenterte med bilder:

Vaska div varmeskjold under bilen og monterte det nye varmeskjoldet over eksosanlegget. Har også pussa drivakslingene mine helt reine og malt de med owatrol som skal tørke til idag. Også blir de malt svarte.

Også justerte jeg coiloversene foran. ANER ikke åssen høyden blir, men målte gjengepartiet fra der det starter og opp til justeringsmutteren til 32mm. Så vi får se når jeg får den ned igjen på hjula. I tillegg gikk jeg over alle bolter i forbindelse med støtdempere foran med momentnøkkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir supert dette, kjenner det klør i fingerne etter å begynne på m3 prosjektet mitt nå også. Tenkte å få sandblåst og lakkert alt av understells deler i samme slengen jeg også..

Må bruk litt makt på de eksentriske foringen ettersom de skal flytte hjulet litt lengre frem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...