carlhaakon Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Noen bilder fra i går. er ikke mye igjen før den er klar fremme nå Halvor er også glad i skruer så det blir mye nytt under mangler litt enda bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Røddig bil..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Shiiit Dette blir BRA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Kan jo legge ut noen bilder jeg har tatt og Polert felga utvendig og innvendig Ferdig skrudd sammen Montert K-sport camberjusteringsstag Hardhetsjustering foran Støtdempera bak ferdig monterte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Nydelig bil , gleder meg til å se den med hjula på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Det er det flere som gleder seg til sikkert, og meg inkludert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 Har gjort litt mer de siste dagene: Satt med det problemet her ved montering av eksentriske powerflex foringer i forstillinga: MEN, etter tips fra bimmers folk om at jeg måtte bruke makt og ikke sitte og fisle med silkehanskene på, så gikk det tilslutt På med gjengelåsing Ferdig montert Tappa olje av diffen Bytta brakketen rundt + skruene til speedometergiveren da den gamle var über rusten Siden jeg hadde litt diff olje til overs, så "flusha" jeg den såvidt, for å være sikker på at diffen er clean inni. Påfylling skjer først når diffen sitter oppunder bilen igjen Ferdig med ny brakett + påfyllingsskruer og pakning (Kun den nederste skruen som er skrudd til. Alu.pakninga er jo engangs så ingen vits å skru til den øvre før jeg har fylt på olje. Old School -96 diff olje I tillegg gjorde jeg endel ting som jeg ikke dokumenterte med bilder: Vaska div varmeskjold under bilen og monterte det nye varmeskjoldet over eksosanlegget. Har også pussa drivakslingene mine helt reine og malt de med owatrol som skal tørke til idag. Også blir de malt svarte. Også justerte jeg coiloversene foran. ANER ikke åssen høyden blir, men målte gjengepartiet fra der det starter og opp til justeringsmutteren til 32mm. Så vi får se når jeg får den ned igjen på hjula. I tillegg gikk jeg over alle bolter i forbindelse med støtdempere foran med momentnøkkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 blir jaggu i mæ bra dætta!! en stor inspirasjons kilde, får nesten lyst til å flyge ut å skru. da man ser ossen resultatet blir;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 Deler ferdig sandblåst Fikk splittere som ble montert idag Spoiler og skiltlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Blir supert dette, kjenner det klør i fingerne etter å begynne på m3 prosjektet mitt nå også. Tenkte å få sandblåst og lakkert alt av understells deler i samme slengen jeg også.. Må bruk litt makt på de eksentriske foringen ettersom de skal flytte hjulet litt lengre frem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 synes du skal legge ut litt bilder av bilen ferdig halvor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 synes du skal legge ut litt bilder av bilen ferdig halvor Forferdelig enig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Orker ikke Neia, men har jo bare mobilbilder av den da. Kan ikke du være med å ta no bilder i helga Carl, du som har skikkelig kamera ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 hehe går da greit det også joda kan da sikkert få gjort det har jo stativ osv nå så da er det jo helt helga og ta bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Jeg fikk plutselig lyst til å gjøre min strøken under også! Stå på videre, og sleng ut masse bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå