Gå til innhold

Halvor89's technoviolet e36 coupe, nå med BBS RC302

Halvor89
 Share

Anbefalte innlegg

Her er det et sårt behov for en skikkelig foto-session! For det ENESTE jeg kan si noe på på den bilen her er motoren - det er akkuratt sånn her en E36 skal se ut! :D :D

Sett inn en B25 og skaff deg ekte LM'er, og brått er det umulig å få en 36 finere!

Hvor fant du de felga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det et sårt behov for en skikkelig foto-session! For det ENESTE jeg kan si noe på på den bilen her er motoren - det er akkuratt sånn her en E36 skal se ut! :D :D

Sett inn en B25 og skaff deg ekte LM'er, og brått er det umulig å få en 36 finere!

Hvor fant du de felga?

Motoren er konge! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kan dele en ting her, som egentlig blir for dumt.

Når jeg og carlhaakon kjørte hjem fra Våler ifjor, så klaga han på at det var litt dødgang på gasspedalen, og det samme gjorde en anna kamerat av meg når vi kjørte hjem fra Hamar på Lørdag. Har tenkt litt over det selv og, men ikke gjort noe med det. Fattern klaga også på at han syns den gikk litt dårlig når han har lånt den. Men så, her om dagen tenkte jeg at jeg like gjerne kunne sjekke. Og ja, gasswiren var slakk som F den :P Den justeringa på innsuget var skrudd helt inn, dvs bilen har ALDRI vært kjørt på full gass i mitt eie =] Stramma den opp, og ja, den går bedre nå for å si det sånn :P Jeg har vært så imponert over draget i 320en til en jeg jobber med i forhold til min, enda jeg har hørt at IS og 320 går ganske likt. Men svaret på dette er jo innlysende. Så ja, litt latterlig egentlig, men greit at jeg fant det ut. Har fått meg canon eos350d og nå, så tok noen bilder igår som sansynligvis kommer ut iløpet av dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...