Christopher Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Må du bruke spacer for at det skal gå foran? Felgene er vel bolt on til E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Så lenge man har coilovers må man nesten uansett bruke spacer. Men ja, felgene er bolt on de ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Må få ut noen fler bilder synst jeg! Er ok vær langs Mjøsa idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Her er det et sårt behov for en skikkelig foto-session! For det ENESTE jeg kan si noe på på den bilen her er motoren - det er akkuratt sånn her en E36 skal se ut! :D Sett inn en B25 og skaff deg ekte LM'er, og brått er det umulig å få en 36 finere! Hvor fant du de felga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Her er det et sårt behov for en skikkelig foto-session! For det ENESTE jeg kan si noe på på den bilen her er motoren - det er akkuratt sånn her en E36 skal se ut! :D Sett inn en B25 og skaff deg ekte LM'er, og brått er det umulig å få en 36 finere! Hvor fant du de felga? Motoren er konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 da var jeg og en nærvøs halvor og fikk godkjent bilen, gikk igjenom uten problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Han har jo feil hjul på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Han har jo feil hjul på Jepp så det jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Han har jo feil hjul på Jepp så det jeg også mine hjul som sitter på den siden den ikke hadde gått igjenom med BBS felga hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Se der ja, folk fra Gjøvik er noen luringer.. ^^ hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 Haha, gidder ikke betale 430,- 2 ganger når jeg kan slippe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Forstår jeg! Skal inn 1.juli og få min godkjent alltid like spennende Måtte jo også helt til Gjøvik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 Hehe, kan dele en ting her, som egentlig blir for dumt. Når jeg og carlhaakon kjørte hjem fra Våler ifjor, så klaga han på at det var litt dødgang på gasspedalen, og det samme gjorde en anna kamerat av meg når vi kjørte hjem fra Hamar på Lørdag. Har tenkt litt over det selv og, men ikke gjort noe med det. Fattern klaga også på at han syns den gikk litt dårlig når han har lånt den. Men så, her om dagen tenkte jeg at jeg like gjerne kunne sjekke. Og ja, gasswiren var slakk som F den Den justeringa på innsuget var skrudd helt inn, dvs bilen har ALDRI vært kjørt på full gass i mitt eie =] Stramma den opp, og ja, den går bedre nå for å si det sånn Jeg har vært så imponert over draget i 320en til en jeg jobber med i forhold til min, enda jeg har hørt at IS og 320 går ganske likt. Men svaret på dette er jo innlysende. Så ja, litt latterlig egentlig, men greit at jeg fant det ut. Har fått meg canon eos350d og nå, så tok noen bilder igår som sansynligvis kommer ut iløpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 hehe...da koser du deg vel nå Gleder meg til bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 Da har jeg fått tatt noen bilder. Er ikkeno pro på de greiene der enda, og ikke er de redigert slik som mange gjør, men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå