sladjan Skrevet Juni 28, 2009 Share Skrevet Juni 28, 2009 Flott bil, ble perfekt med felgene og alt. Hva dimensjon er på dekka ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Var nå ute å kjørte i går, så fikk jeg se en kjent bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Flott E36 du har! Men den hadde tålt å vært enda en del lavere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 neinei, den der har perfekt høyde! skal bruke bilen også vett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 neinei, den der har perfekt høyde! skal bruke bilen også vett +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Flott bil, ble perfekt med felgene og alt. Hva dimensjon er på dekka ? 225/40/-18 foran og 245/35/-18 bak. Btw, knakk en splitter på roadtrip igår Litt uoppmerksom kjøring. Så tok de av istad, og fyyfaen for en forskjell. Så blir nok å bestille nye fort som F Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Flott bil, ble perfekt med felgene og alt. Hva dimensjon er på dekka ? 225/40/-18 foran og 245/35/-18 bak. Samme dimensjon på dekka som meg, syns 225/40 framme er helt idiotisk på en 8,5x18" felg. Rett og slett pga. de ikke går an å senke den skikkeli uten at det skal subbe. Blir det at jeg har bilen enda til neste år skal jeg skifte til 215/35 der, regner med det skal gå an å senke litt mer uten å subbe. Hvor kjøper du splittera? syns prisen er litt stiv på GS og koed. er jo bare litt plastik selv om det gjør mye med fronten .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Flott bil, ble perfekt med felgene og alt. Hva dimensjon er på dekka ? 225/40/-18 foran og 245/35/-18 bak. Samme dimensjon på dekka som meg, syns 225/40 framme er helt idiotisk på en 8,5x18" felg. Rett og slett pga. de ikke går an å senke den skikkeli uten at det skal subbe. Blir det at jeg har bilen enda til neste år skal jeg skifte til 215/35 der, regner med det skal gå an å senke litt mer uten å subbe. Hvor kjøper du splittera? syns prisen er litt stiv på GS og koed. er jo bare litt plastik selv om det gjør mye med fronten .... Definitivt enig. Kunne tenkt meg 215 jeg og. Justerte den litt opp istad faktisk. Det går rett og slett ikke å svinge brått og f.eks kjøre over en lav fortauskant, for da slår man oppi hjulbuen Så ja. De første splittera kjøpte jeg på umnitza, nå har jeg bestilt fra schmiedmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlofoten Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 meget pen bil skjikkelig grom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Tok noen bilder fra turen nedover til Danmark. Kjørte nærmere 200mil og BMWen gikk hele veien Sjekk reg nr på vogna Fattern prøvde seg på litt streetracing Fremme i Danmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 25, 2009 Share Skrevet Juli 25, 2009 Har sittet og lest igjennom hele tråden nå. Du skal ha skryt for alt arbeidet som er lagt ned her, kjempeflott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juli 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2009 Da har der original polizei vært på besøk hos meg og InPro Angeleyes Med Lys Av med InPro lyktene Bosch Original Lykter InPro vs original Originale ferdig montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juli 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2009 Har sittet og lest igjennom hele tråden nå. Du skal ha skryt for alt arbeidet som er lagt ned her, kjempeflott bil! Tusen takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Perfekt e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 blir uvant og møte deg fremover nå. altid sett lyktene dine først hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå