Gå til innhold

Halvor89's technoviolet e36 coupe, nå med BBS RC302

Halvor89
 Share

Anbefalte innlegg

Flott bil, ble perfekt med felgene og alt.

Hva dimensjon er på dekka ? ;)

225/40/-18 foran og 245/35/-18 bak.

Btw, knakk en splitter på roadtrip igår :( Litt uoppmerksom kjøring.

Så tok de av istad, og fyyfaen for en forskjell. Så blir nok å bestille nye fort som F :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme dimensjon på dekka som meg, syns 225/40 framme er helt idiotisk på en 8,5x18" felg. Rett og slett pga. de ikke går an å senke den skikkeli uten at det skal subbe. Blir det at jeg har bilen enda til neste år skal jeg skifte til 215/35 der, regner med det skal gå an å senke litt mer uten å subbe.

Hvor kjøper du splittera? syns prisen er litt stiv på GS og koed. er jo bare litt plastik selv om det gjør mye med fronten ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme dimensjon på dekka som meg, syns 225/40 framme er helt idiotisk på en 8,5x18" felg. Rett og slett pga. de ikke går an å senke den skikkeli uten at det skal subbe. Blir det at jeg har bilen enda til neste år skal jeg skifte til 215/35 der, regner med det skal gå an å senke litt mer uten å subbe.

Hvor kjøper du splittera? syns prisen er litt stiv på GS og koed. er jo bare litt plastik selv om det gjør mye med fronten ....

Definitivt enig. Kunne tenkt meg 215 jeg og. Justerte den litt opp istad faktisk. Det går rett og slett ikke å svinge brått og f.eks kjøre over en lav fortauskant, for da slår man oppi hjulbuen :| Så ja. De første splittera kjøpte jeg på umnitza, nå har jeg bestilt fra schmiedmann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...