Gå til innhold

Halvor89's technoviolet e36 coupe, nå med BBS RC302

Halvor89
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Ble ingen lakkering idag :( Må vente og se når han får tid :P Men skjer vel i nærmeste framtid. Blitt litt gira på ny motor og, men i og med at folk ryker med i hytt og gevær om dagen pga kjørt får fort så får jeg se litt. Men en m3 motor hadde ikke vært fælt :=p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ingen lakkering idag :( Må vente og se når han får tid :P Men skjer vel i nærmeste framtid. Blitt litt gira på ny motor og, men i og med at folk ryker med i hytt og gevær om dagen pga kjørt får fort så får jeg se litt. Men en m3 motor hadde ikke vært fælt :=p

kjøp deg et M3 vrak da :) bilen din er jo perfekt stand til og bygge om til M3 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Update 03/06/2008

Har da gjort litt mens jeg har venta på at jeg skal få time hos lakkerer. Blant anna bytta innstigslister og litt div listverk og klips inni bilen. Skrudd av eksosanlegget (FY FOR EN LYD) :P Og litt sånn. Venter spent på og få den igjen nå:

ar3eomg93bcb4jb1jv5a.jpg

Gamle innstigslister

hz8p0usv8tllt58da2i4.jpg

Møkkete :o Vaska som en helt før jeg fikk på nye

w5ztj9n17yk59eom3h8u.jpg

Nye lister

dps28zywpr6ziort5610.jpg

Div listverk som ble bytta ut :P

ppottw69l6s7yjos5nmk.jpg

Hvor er eksosanlegget ?

66hdvky9m6cicwljmnzc.jpg

Der ja ! :]

z2ma7s1fi5cgo7htcqk6.jpg

Tilpassing av leppe i nye frontfangeren med hjelp fra fatter'n

Men får gå og spise kake osv jeg. 19 år idag. Gammal og grå =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå får fri eksos nå halvor :P gelder meg til og se bilen til på veien igjen nå :D så for du bli med og teste min en dag når jeg får den tilbake :wink:

Jaja, blir med på det. Jeg syns det er helt sjukt at en 1.8 16v kan bråke så mye. Det rista no verre inni coupe'n og. Blir greit å få på simmons anlegget tror jeg. Tror du kan ta lyden i bilen din Carl og gange det med 10. Så ille er det. Det er ikke pent engang =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke være negativ til litt lyd :lol: Det er vel naboens jobb...

Er bra ting du gjør med bilen hvertfall. Fortsett slik

Hehe. Sant det. Har nok av naboer som blir vrede =p

Tror jeg får igjen bilen til helga. Det som er antyda. Så da får jeg gjort den ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå får fri eksos nå halvor :P gelder meg til og se bilen til på veien igjen nå :D så for du bli med og teste min en dag når jeg får den tilbake :wink:

Jaja, blir med på det. Jeg syns det er helt sjukt at en 1.8 16v kan bråke så mye. Det rista no verre inni coupe'n og. Blir greit å få på simmons anlegget tror jeg. Tror du kan ta lyden i bilen din Carl og gange det med 10. Så ille er det. Det er ikke pent engang =p

haha da går du får det da :P men blir nok bra med doble potter tror jeg, så da har jeg ikke noe mer og si om bilen din for penere E36 skal du lete lenge etter :)

skal hente bilen før helga så da kan vi ta en tur da vett :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...