ingard Skrevet Mai 2, 2008 Share Skrevet Mai 2, 2008 Blir bra det her.. Bakrutesenker kan være fint ja, men like fint uten Keep posting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 Satt i nye skiltlys Bakfanger er av. Er ferdig med den under nå. Blir sendt på lakkering i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2008 Ble ingen lakkering idag Må vente og se når han får tid Men skjer vel i nærmeste framtid. Blitt litt gira på ny motor og, men i og med at folk ryker med i hytt og gevær om dagen pga kjørt får fort så får jeg se litt. Men en m3 motor hadde ikke vært fælt :=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 14, 2008 Share Skrevet Mai 14, 2008 Ble ingen lakkering idag Må vente og se når han får tid Men skjer vel i nærmeste framtid. Blitt litt gira på ny motor og, men i og med at folk ryker med i hytt og gevær om dagen pga kjørt får fort så får jeg se litt. Men en m3 motor hadde ikke vært fælt :=p kjøp deg et M3 vrak da bilen din er jo perfekt stand til og bygge om til M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2008 Bytta microfilter idag Dirty ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 Update 03/06/2008 Har da gjort litt mens jeg har venta på at jeg skal få time hos lakkerer. Blant anna bytta innstigslister og litt div listverk og klips inni bilen. Skrudd av eksosanlegget (FY FOR EN LYD) Og litt sånn. Venter spent på og få den igjen nå: Gamle innstigslister Møkkete Vaska som en helt før jeg fikk på nye Nye lister Div listverk som ble bytta ut Hvor er eksosanlegget ? Der ja ! :] Tilpassing av leppe i nye frontfangeren med hjelp fra fatter'n Men får gå og spise kake osv jeg. 19 år idag. Gammal og grå =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 lover godt grattis med dagen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 lover godt grattis med dagen da Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Gratulerer med dagen å en meget pen bil,blir bra dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 gå får fri eksos nå halvor gelder meg til og se bilen til på veien igjen nå så for du bli med og teste min en dag når jeg får den tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2008 gå får fri eksos nå halvor gelder meg til og se bilen til på veien igjen nå så for du bli med og teste min en dag når jeg får den tilbake Jaja, blir med på det. Jeg syns det er helt sjukt at en 1.8 16v kan bråke så mye. Det rista no verre inni coupe'n og. Blir greit å få på simmons anlegget tror jeg. Tror du kan ta lyden i bilen din Carl og gange det med 10. Så ille er det. Det er ikke pent engang =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Må ikke være negativ til litt lyd Det er vel naboens jobb... Er bra ting du gjør med bilen hvertfall. Fortsett slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2008 Må ikke være negativ til litt lyd Det er vel naboens jobb...Er bra ting du gjør med bilen hvertfall. Fortsett slik Hehe. Sant det. Har nok av naboer som blir vrede =p Tror jeg får igjen bilen til helga. Det som er antyda. Så da får jeg gjort den ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 gå får fri eksos nå halvor gelder meg til og se bilen til på veien igjen nå så for du bli med og teste min en dag når jeg får den tilbake Jaja, blir med på det. Jeg syns det er helt sjukt at en 1.8 16v kan bråke så mye. Det rista no verre inni coupe'n og. Blir greit å få på simmons anlegget tror jeg. Tror du kan ta lyden i bilen din Carl og gange det med 10. Så ille er det. Det er ikke pent engang =p haha da går du får det da men blir nok bra med doble potter tror jeg, så da har jeg ikke noe mer og si om bilen din for penere E36 skal du lete lenge etter skal hente bilen før helga så da kan vi ta en tur da vett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 Får igjen bilen mandag eller tirsdag. Snakka med lakkereren i slutten av forrige uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå