carlhaakon Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 Siden halvor er i militeret måtte jeg og en kamerat av oss kjøre Isen til EU kontroll. etter den var det snakk på at vi skulle vaske den. så vi tok full shine av hele bilen i stede når vi henta halvor sa vi at vi hadde kjørt i filler spliterne hans for å lure han med til og se på bilen. noe han ikke hadde tenkt til etter flyture. har lagt ut bilder osv her: http://www.detailersclub.no/forum/topic ... 8is-shine/ Stian reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 Liten update på hva jeg har rukket å gjøre når jeg har vært på perm de siste gangene: Pakke i posten Innhold Fikk også tak i noen stickeerzz Yellows montert. Har tidligere i år lagt film på indre glass i lyktene Bytting av grill Oh yes! Bytting av girkule da den gamle var slitt. Kjøpte ikke skinn denne gangen da denne kula her faktisk er overraskende god Og måtte jo hore den opp litt og =) Også var vi inne på noen details igjen da. Slitt sigarett tenner må jo selvfølgelig byttes. Ikke at den brukes men Done Har ingen ordentlige bilder av bilen etter alt ble gjort, men skal på perm til uka. Vil da også finjustere litt på hjulvinkler og høyde for å prøve å få "the perfect stance" i den grad det er mulig å få til på et par dager Bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Oktober 3, 2010 Share Skrevet Oktober 3, 2010 Blir nice! Likte det du gjor med lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Vi må ta noen bilder av begge bila på søndag da, men grom dela Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Visst fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Pent Hvor kjøpte du filmen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Fikk av en kamerat. Men du får kjøpt det på de fleste bilrekvisita sjapper tror jeg Ellers så er ebay din venn Der jeg kjøpte sprederne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 dette her var en utrolig fin e36 ! og lyktene ble jævli bra ! lykke til videre ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Jeg er ikke helt begeistret for gule lykter, likte måten du har gjort det, synes det ble ryddig og pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Takk for det :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Få ut noen bilder fra i går her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Noen stemningsbilder fra fjorårets siste treff da: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Fikk også tak i noen stickeerzz hvor kjøper du dissa merkene hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Merkene kan kjøpes her http://www.scaredofheightssupport.com/ Forøvrig en meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå