Gå til innhold

Halvor89's technoviolet e36 coupe, nå med BBS RC302

Halvor89
 Share

Anbefalte innlegg

Blitt litt stille her de siste daga grunnet mobil/mobilkamera bytte. Men har fått orden på det nå. Henta bilen på onsdag. Tok litt ekstra tid men ble VELDIG fornøyd med resultatet ;)

h0b0l6hhxl8g6e1ucv9v.jpg

Henting fra lakkering

i8hyotl8g21z10t7va8x.jpg

Lakkerte fangere

0caly9wddv3lmymnhi6s.jpg

Montering av eksosanlegg

v7qrjcsgiwvx85rbnr20.jpg

Montering av fanger

ypaufunj3mgcth83eajf.jpg

Fanger på

ocyx80gnpgi5ptajeyhe.jpg

Fanger

c1712ypwqdmu6bra2w8d.jpg

Prøvetur

z7vaedbaspo0rsm3b8fc.jpg

Motorvask

up8f1cf6sm9708q4c5jy.jpg

Montering av nye innerskjermer og festing av leppe på fanger

cdisknjijv96n15qhcm8.jpg

Ny innerskjerm

njguvlxk6b0vc32w3i8c.jpg

Klar til montering av leppe.

Regner med jeg blir ferdig iløpet av morgendagen en gang :) Skal slenge ut flere bilder da. BTW, bildene nå er nok litt dårligere enn før men det er pga min k800i er på rep og jeg har en t650i som jeg låner. Den har ikke cybershot kamera med zoom og blitz osv osv =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også det gjorde mye å få bytta til sølvfargede pærer i blinklys isteden for å ha de oransje :) Har også fiksa meg ny subber nå, pioneer 3000w et eller anna med kondensator osv. Kjører fortsatt på originalt frontsett, men har en kamerat som har god peil på anlegg så han har justert det inn skikkelig. Syns jeg har veeeldig bra lyd med tanke på at jeg kun har satt i sub og ikkeno mer ;) Skal se om jeg får lagt ut no mer bilder etterhvert =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble tøft det der! Angående den frontfangeren, måtte du flytte over noe fra den orginale bortsett fra grøftelys?

Flytta over gitteret også, siden dette var uskadet :) Ellers fulgte det meste med i pakka jeg kjøpte fra Koed. Dvs fangeren, alt du trenger av festematriell osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Jaja. Lenge sia det har skjedd noe her. Men går med tanken om å senke bilen i front siden carlhaakon har senkefjører liggende ? Hva syns folk om det ? Tenkte jeg sku ha avstemning på det, men har jo ikke peil på åssen det funker ? =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...