Halvor89 Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2008 Blitt litt stille her de siste daga grunnet mobil/mobilkamera bytte. Men har fått orden på det nå. Henta bilen på onsdag. Tok litt ekstra tid men ble VELDIG fornøyd med resultatet Henting fra lakkering Lakkerte fangere Montering av eksosanlegg Montering av fanger Fanger på Fanger Prøvetur Motorvask Montering av nye innerskjermer og festing av leppe på fanger Ny innerskjerm Klar til montering av leppe. Regner med jeg blir ferdig iløpet av morgendagen en gang Skal slenge ut flere bilder da. BTW, bildene nå er nok litt dårligere enn før men det er pga min k800i er på rep og jeg har en t650i som jeg låner. Den har ikke cybershot kamera med zoom og blitz osv osv =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 blir bra nå halvor må si jeg er sjalu på hvor strøken bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2008 Update 21/06/2008: Sammenskruing av fanger =P Klar for montering av frontfanger ... Endelig på En tur på statoil Vask Nye VS gamle panserlåser Nye montert Brannslukningsapparat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 21, 2008 Share Skrevet Juni 21, 2008 pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 21, 2008 Share Skrevet Juni 21, 2008 Jeg har og lyst på eksos Ble bra det her. Ser ut som en strøken e36. Keep it up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2008 Syns også det gjorde mye å få bytta til sølvfargede pærer i blinklys isteden for å ha de oransje Har også fiksa meg ny subber nå, pioneer 3000w et eller anna med kondensator osv. Kjører fortsatt på originalt frontsett, men har en kamerat som har god peil på anlegg så han har justert det inn skikkelig. Syns jeg har veeeldig bra lyd med tanke på at jeg kun har satt i sub og ikkeno mer Skal se om jeg får lagt ut no mer bilder etterhvert =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 har du sjekka front setet ditt at det er orginalt? i min var det bytta alt av høytalere forran og brukt opp igjen dekser og slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2008 Japp. Nokia høyttalere skal være originalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 da har du bra lyd til og vere standar anlegg mine er jo sprengt så de låter som en dass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 ble tøft det der! Angående den frontfangeren, måtte du flytte over noe fra den orginale bortsett fra grøftelys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2008 ble tøft det der! Angående den frontfangeren, måtte du flytte over noe fra den orginale bortsett fra grøftelys? Flytta over gitteret også, siden dette var uskadet Ellers fulgte det meste med i pakka jeg kjøpte fra Koed. Dvs fangeren, alt du trenger av festematriell osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2008 Jaja. Lenge sia det har skjedd noe her. Men går med tanken om å senke bilen i front siden carlhaakon har senkefjører liggende ? Hva syns folk om det ? Tenkte jeg sku ha avstemning på det, men har jo ikke peil på åssen det funker ? =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 12, 2008 Share Skrevet Juli 12, 2008 jeg stemmer får det så klart siden jeg har mast lenge på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juli 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 14, 2008 Share Skrevet Juli 14, 2008 kledde jo bilen din felga mine gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå