Gå til innhold

Halvor89's technoviolet e36 coupe, nå med BBS RC302

Halvor89
 Share

Anbefalte innlegg

Pen bil! Techo Violet er en lekker farge :)

Takker :) Skal få ut noen flere bilder av den nå. Hadde en liten runde hvor jeg tok noen ganske kule bilder igår :)

Kan jo få en liten forsmak her. Er photoshoppa men :P

kr65wcbtrjxkhk0mlp3g.jpg

Gjerne legg ut bilder der den lekre fargen synes godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rå fin 318is var ikke mye respons her nei hehe leste gjenom hele linken nå. hvor mye måtte du betale for den "plasten" bak vindusviskerne? min ser ikke ut den heller hehe.

Nei, syns det har vært litt lite :/ Har hatt litt inntrykk av at du minst må ha 6er for at det skal være no saker her på forumet, men mulig jeg tar feil. Har lagt ut bilder i en egen tråd på show off greia nå, og der fikk jeg noen kommentarer hvertfall :) Gjorde seg med noen ordentlige bilder og, istedenfor crappy mobilbilder. Men ja, den plasten meiner jeg at jeg ga 380,- for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil du har der:) Men har du enda Inpro angeleyes? Har selv skifta ut pærene men er dødsdårlig lys, selv på kvellen. Hvilke pærer har du?

Er inpro ja. Satt h6w pærer der org. Bytta til biltema 10w ba9s pærer. Men syns det ble litt rart lyst da (matcha ikke tåkelysene) Så bytta til h6w pærer igjen. Sånne philips cool blue eller hva de heter. Og det ble ganske bra etter min mening :)

csbkaxs5x5dvxkr69hkl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...