Halvor89 Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Ekke mye respons på det forumet her akkurat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Pen bil! Techo Violet er en lekker farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Pen bil! Techo Violet er en lekker farge Takker Skal få ut noen flere bilder av den nå. Hadde en liten runde hvor jeg tok noen ganske kule bilder igår Kan jo få en liten forsmak her. Er photoshoppa men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 husk jeg har copirigth på felga haha ble pen med de felga halvor. husk dem er til salgs muligens men du får ikke kjøpe dem før du beholder skjønnheten din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Pen bil! Techo Violet er en lekker farge Takker Skal få ut noen flere bilder av den nå. Hadde en liten runde hvor jeg tok noen ganske kule bilder igår Kan jo få en liten forsmak her. Er photoshoppa men Gjerne legg ut bilder der den lekre fargen synes godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Ligger noe på side 6. Alle bildene jeg har tatt nå er i parkeringshuset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Har sett, men får ikke no særlig inntrykk av fargen på de bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 ser vel fargen litt bedre her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 Her er resten av bildene fra parkeringshuset: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 rå fin 318is var ikke mye respons her nei hehe leste gjenom hele linken nå. hvor mye måtte du betale for den "plasten" bak vindusviskerne? min ser ikke ut den heller hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 rå fin 318is var ikke mye respons her nei hehe leste gjenom hele linken nå. hvor mye måtte du betale for den "plasten" bak vindusviskerne? min ser ikke ut den heller hehe. Nei, syns det har vært litt lite :/ Har hatt litt inntrykk av at du minst må ha 6er for at det skal være no saker her på forumet, men mulig jeg tar feil. Har lagt ut bilder i en egen tråd på show off greia nå, og der fikk jeg noen kommentarer hvertfall Gjorde seg med noen ordentlige bilder og, istedenfor crappy mobilbilder. Men ja, den plasten meiner jeg at jeg ga 380,- for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Synes du har en lekker bil jeg 318is er minstekravet når det kommer til motor hos meg ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Nydelig bil du har der:) Men har du enda Inpro angeleyes? Har selv skifta ut pærene men er dødsdårlig lys, selv på kvellen. Hvilke pærer har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 Nydelig bil du har der:) Men har du enda Inpro angeleyes? Har selv skifta ut pærene men er dødsdårlig lys, selv på kvellen. Hvilke pærer har du? Er inpro ja. Satt h6w pærer der org. Bytta til biltema 10w ba9s pærer. Men syns det ble litt rart lyst da (matcha ikke tåkelysene) Så bytta til h6w pærer igjen. Sånne philips cool blue eller hva de heter. Og det ble ganske bra etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stingrs Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 nice e36;) likte godt fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå