S.Arnesen Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 sliter med en sak på min e46 coupe. når jeg åpner vinduene med nøkkelen, så åpner alle 4 vinduene seg, men når jeg skal lukke de igjen er det kun front vinduene som lukker seg. er dette vanlig? om jeg bruker nøkkelen i nøkkelhuller åpner og lukker alle 4 vinduene seg.... noen som vet om det er en feil med min bil, eller er det slik på alle?
Johnny Bravo Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 Om jeg åpner og lukker vinduer med knappen på nøkkelen så skjer akkurat det samme med meg. Alle vinduer og takluken åpner seg, men når jeg skal lukke de igjen så vil ikke bakvinduene lukke seg... Jeg regnet igrunn med at det skulle vare slik, men har aldrig skjønt helt poenget med å lage det på den måten?!...
S.Arnesen Skrevet April 17, 2008 Forfatter Skrevet April 17, 2008 ikke jeg heller... er kjempe irriterende....
cubetito Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 dere er nok ikke alene. alle fire åpner seg hos meg men bare foran lukker seg:)
awt Skrevet April 17, 2008 Skrevet April 17, 2008 Irriterer meg over det samme. Er det noen smarte sjeler som kan forklare hvorfor det er slik? Veldig irriterende å måtte gå inn i bilen igjen å lukke de to bakerste manuelt.
S.Arnesen Skrevet April 18, 2008 Forfatter Skrevet April 18, 2008 det skal jo da tydeligvis være slik.... menne, du trenger ikke å gå inn i bilen og lukke igjen... bare hold nøkkelen mot høyre i låsen en liten stund
jeanrl Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Hm, er det ekstrautstyr å kunne åpne vinduene med nøkkelen? Har en e46 ci jeg også, men vet ikke om at jeg kan åpne vinduene med min nøkkel:|
benger Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Hmm.. da må jeg spørre: Er dette standard på e46 coupe? Jeg vil og prøve det Hvem knapp på nøkkelen skal jeg evt trykke/holde inne? Ser bare Lock,unlock og bagasjelokk åpner på nøkkelen. Jeg har og takluke...
awt Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Hold inne "åpne"-knappen en liten stund så går vinduene ned, og motsatt med "låse"-knappen. Tror takluken også reagerer på dette, men det vet jeg ikke sikkert da jeg ikke har takluke. Noen andre relaterte spørsmål mens vi er på temaet: Vinduet på passasjersiden lager et relativt stort "klikk" når det er ca halvveis nede (mens det går ned). Vinduet på førersiden går ikke helt ned, det stikker ca. 1cm opp når det er helt åpent. Noen andre som har noe lignende, eller vet hva som er galt?
benger Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Ok, da skal jeg prøve det... Men den klikkelyden; vet ikke hva som kan være galt, men ta av dørpanelet og se om det er noe rusk i skinnene eller noe som går skjevt. Jeg får et klikk i det vinduet på førersiden stopper når det er helt oppe. Noe som gnisser kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå