EirikL Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Måtte ta disse bildene av hjulene til en Golf jeg parkerte ved siden av. Makan til lavrofil har jeg aldri sett i levende live! Dekkene som stod på var 225/30-20! Det var toppen 3 cm fra felgen til bakken Tror det må være litt stivt å kjøre med...
JoeNasty Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Større bremser og det der hadde sett så mye bedre ut,men syntes det var stilig jeg!!
ingard Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Det kan bli for lite gummi, men det der var helt greit.. Så sikkert bra ut den golfen.. for en golf å være
Saltkjelen Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 For lite gummi...? Jeg kjører på 285/25 ZR 20... Dette så forøvrig griserått ut.. Ingenting er bedre enn store felger som bygger skikkelig ut..
Vmaxx Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Du kan sette hva du vil på en golf, blir aldri mer enn skrapjern formet som en eske på hjul uansett....
Steffan C Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 Må vel ha litt erfaring med dekkomlegging, for å få på de dekka uten skade felg eller dekk?
RoaldJ Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 satt aaakoratt å tengte på det samme... Stakkar "mekaniker" som må legge på de dekka
Søreng Skrevet April 19, 2008 Skrevet April 19, 2008 Må vel ha litt erfaring med dekkomlegging, for å få på de dekka uten skade felg eller dekk? Går fint det La på 235/35R20 i dag. Det går, men bør være mer enn én for å klare det Har forøvrig lagt på 255/30R19 på min, gikk fint det, men er jo litt stress Største jeg har lagt på er vel 315/35R20 Det og går, men tar litt tid Kommer også veldig mye ann på kanten (på baksiden) av felgene hvordan det er å legge på. Disse Spilitz felgene som golfen har er forøvrig noe dritt å legge på da de ikke har en rett kant men bøyd kant på baksiden så er veldig vanskelig å få gode tak å holde i Finnes også felger som er "snudde". De er somregel nokså enkle å legge på da du legger på dekket fra baksiden av felgen! Er som regel felger med breeeei kant som er snudde
Ad|oS Skrevet April 19, 2008 Skrevet April 19, 2008 Noe lite gummi, men har sett biler det ser verre ut enn dette Bremsene så noe små ut i forhold til felgene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå