Margeir Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Her er min bil som den ser ut idag, det er en 523iat 1998 model rullet 260.000km jeg er andre eier av den.. Forrige eier var en eldre herre som brukte den som pendler bil mellom drammen og oslo, fullt service hefte fra den dagen den ble levert ut av stenshagen bil.. Ikke import så den her er norsk.. Masse utstyr som skinn, klima, cd-spiller, xenon lys, og masse annet jeg ikke husker i farta... Har 18" alpina felger som mangler dekk, di blir satt på i neste uke, så har jeg en aerodynamic front som venter på meg.. Og den ripa på front fangern er min skyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 så fin ut denne her da. få bort alt orange så blir det bra... pluss litt senk som jeg vet du holder på med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2008 så fin ut denne her da. få bort alt orange så blir det bra... pluss litt senk som jeg vet du holder på med. takk, ja jeg må få bort det orange må ta noen nye bilder av bilen med sommerfelger.. kommer inn i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2008 noen nye bilder av litt møkkete bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Her er noen nye bilder det har skjedde mye siden sist... Senka og nye lykter og leppe og mer i vente... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Blei veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 Blei veldig bra takker, skal kjøpe meg hvite blinker bak når jeg får skattepenga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Nå er bilen polert og klar for vårmønstring på vallahovin 2.mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Begynner og ta form nå denne Margeir. Ble veldig bra med litt senk og leppe ja. du burde bytte ut den oransje blink pæra med en sølv så syns den ikke så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Begynner og ta form nå denne Margeir. Ble veldig bra med litt senk og leppe ja. du burde bytte ut den oransje blink pæra med en sølv så syns den ikke så godt. Takk, vurdere mer senk etterhvert og di pærene har jeg ikke giddi å stresse med det, kjenner han som driver dioder.no så jeg får nok en ordnings der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Blitt en veldig pen Touring dette . Har denne nivåreg., og hvor mye har du senket den nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 Den har nivåreg ja så den er senka 30 foran og ca 20 bak... Har lyst å ha det 40/30 senk, så det blir senkeskåler etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 ja nå har bilen rundet 300.000km, og den er forsatt like GOD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 ja nå har bilen rundet 300.000km, og den er forsatt like GOD den går nok 300 000 til hvis den får bra pleie skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 skal nok ha den i noen gode år til , skal skifte olje på den imorra så den får god pleie av meg serru.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå