Gå til innhold

Hvilken front skal jeg bruke?  

120 stemmer

1. 1. Hvilken front skal jeg bruke?

• Is-leppe
      23
    • Rieger infinity
      22
    • M-tech II
      76

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takker TSL!

Du har et mye mere interessant utgangspunkt i motorrommet ditt du da :D

Lurer litt på hva jeg skal gjøre angående sideskjørt på bilen. Har jo originale Touringskjørt på delebilen, men jeg syns ikke de bygger langt nok ned. Sikkert enklere å tilpasse Touringskjørtene, men Zenderskjørtene jeg har liggende ser penere ut.

Skal bytte servopumpe så snart jeg får tid, stygg ulyd i den som står på nå.

• Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
senke den mere så bygger touringskjørtene langt nok ned ;)

Hehe :) Vurderer senkeskåler foran dersom jeg får god tid en gang da. Men foreløpig får det være som det er.

Skrevet
Fin bil det der!

tror den blir veldig fin med den bakfangeren der!

Mvh Hylle

Joda, prøvemonterte den så vidt med det samme den kom, og det så bra ut ja :)

Når det gjelder sideskjørtene har jeg nå bestemt at jeg skal montere Zenderskjørtene, ikke de originale touringskjørtene fra delebilen. Originalskjørtene er derfor til salgs for 500,- *SOLGT* :D

I går tok jeg og en kompis ut motoren fra delebilen. Han skal bruke den til ombygging av en 316i. Enkleste var å selge hele motoren komplett med gir, ledningsnett, eksos og kjølesystem i stedet for å prøve å selge i biter.

Prioriterer litt demontering av delebilen nå fremover etterhvert som ting blir solgt. Bilen blir plukket i fillebiter, så det er bare å spørre dersom dere trenger noe.

• 2 weeks later...
Skrevet

Da har jeg gjort et lite impulskjøp her: originalt sota lykter bak,hehe :D

Da mangler jeg naturligvis bare resten, altså sorte DE-lykter foran, originalt gråtona blinklys foran og på sidene. Så dersom noen som ser dette har for mye av disse delene så er det bare å ta kontakt :)

Ingenting blir montert før jeg har hele pakka komplett. Må vel kanskje henvende meg til Koed dersom jeg ikke får kjøpt brukt her inne.

dumcegsb4cywdmijul3l.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Har bytta servopumpa i dag da den gamle laga stygg lyd, og olja var full av små luftbobler. Til min store ergrelse viser det seg at pumpa jeg har montert har akkurat samme lyden, og olja ser ut som før. Fikk tak i den av en kompis, og det var ikke lyd i den da han brukte den. Har lufta systemet ved å svinge frem og tilbake flere ganger med hjula i været, men lyden forsvinner ikke :?

EDIT: Merkelige greier, men etter at bilen har stått en stund nå så er lyden borte og pumpa funker som den skal :D

Skrevet

Har handla litt forskjellig styling så jeg har litt å velge i når jeg først kommer så langt at bilen skal lakkeres. Er litt usikker på hva jeg skal montere i front.

Har liggende en Is-leppe som i utgangspunktet skulle monteres. Har etter hvert fått tak i en Rieger Infinity-leppe m/catkiller, og en M-tech II-liknende front.

Is-leppe

vsoal96crdbwbvvo36mm.jpg

Infinity

pz2zpe479oo0ecnbbnhl.jpg

M-tech II

ssb2qmukld95n87dkz1l.jpg

Blir ikke lett dette :D

Har laga en liten avstemming for å se om folk generelt har noen synspunkter på saken :)

Skrevet

I dag var jeg på Posten og henta en hyggelig pakke :D Takk til Bmweee her på forumet.

79aixii6lki3ybryb082.jpg

Kommer flere bilder når alt er montert.

Skrevet

Går vel mer og mer mot M-tech II ja tror jeg :) Får prøve den på når jeg får den og se hvordan den passer sammen med resten av stylinga. Blir så jeg monterer en annen hekk enn jeg i utgangspunktet hadde tenkt dersom broderen selger prosjektbilen sin uten styling :D

Akkurat nå holde jeg på å montere sorte lykter :D

Skrevet
Blir bra dette :) Hvor fikk du tak i orginal-sotede lykter bak da?

Lyktene fikk jeg kjøpe av broren min, som igjen fikk tak i dem av en kompis som vraka bilen sin :)

Holder på å montere lykter nå, men kommer ikke fler bilder før jeg har fått tak i grå/hvite sideblinkers :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...