Gå til innhold

Hvilken front skal jeg bruke?  

120 stemmer

1. 1. Hvilken front skal jeg bruke?

• Is-leppe
      23
    • Rieger infinity
      22
    • M-tech II
      76

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk pakke i posten i dag, så når har jeg alle alternativene til frontstyling liggende klar til prøvemontering og "synsing" :D

ypsbvu21vpdo8669sl6a.jpg

Den M-techII-fronten krever antageligvis litt finjustering, mens de to andre blir "plug and play" når jeg får nye klips :)

• Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tenkte jo i utgangspunktet å beholde de originale lyktene rundt om, men nå angrer jeg ikke akkurat på at jeg gikk for mørke lykter nei :)

Skrevet

du må komme med bilder av bilen med prøvemontert av det hekk skjørtet du skal bruke og med sideskjørta på. og prøvemontering av riger og m-tech. is leppa blir sikker mest sansynlig for liten i fothold til resten

• 2 weeks later...
Skrevet

I dag kom endelig siste pakken med deler for å få komplett sorte/grå/hvite lykter rundt om :)

Har i tillegg vurdert sota grøftelys, men det blir ikke prioritert i første omgang.

Tok noen bilder etter montering. Og jada, senkeskåler foran skal bestilles snart :D

5xeecq0nq1iu78vtx9ha.jpg

0ow3gpm57ekxv1zc2n8a.jpg

yyg0d578fgilo8qi8z2h.jpg

bxuovuyfeqpmui2mpqak.jpg

ajw8riq26o2t3nq89flv.jpg

Mange små brune flekker rundt omkring på bilen, men de blir høyst sannsynlig ikke tatt før vinteren. Ser for meg lakkering i løpet av våren 09.

Skrevet

Joda, bilen kommer seg den etterhvert :)

Akkurat nå holder jeg på å tilpasse og modifisere hekkskjørtet som skal brukes. Det værste er gjort, så nå står det kun fintilpassing og finsparkling igjen.

7gfqxztsh26jvxmji1g9.jpg

ug6ytzgqt0pqun6w7na6.jpg

l6u3rq88wx3l50kxvgtj.jpg

zvqfvjt88cy8ob479oeo.jpg

skmzwud7xsq615zz4cfp.jpg

85ri87tidmgq1l9ysezv.jpg

Skrevet

Sota lykter er helt ok på sølvfarga bil ja :)

Blinklysene er originalt hvite, men et meget tynt lag med lakk på innsiden gjorde susen. Ser nesten originalt ut :D Dersom du får tak i/har hvite blinklys skal du få låne litt lakk, eller ta med lysa hit så fikser jeg det for deg.

Surt med bremsetrøbbel da? Blir det ikke lakk på en stund likevel nå da eller?

Skrevet
Sota lykter er helt ok på sølvfarga bil ja :)

Blinklysene er originalt hvite, men et meget tynt lag med lakk på innsiden gjorde susen. Ser nesten originalt ut :D Dersom du får tak i/har hvite blinklys skal du få låne litt lakk, eller ta med lysa hit så fikser jeg det for deg.

Surt med bremsetrøbbel da? Blir det ikke lakk på en stund likevel nå da eller?

Ska prøv å få de te uti neste vekkå, men må få sa delinj først :?

Plana e å bli ferdi te neste helg men får sjå, ska aljfalj prøv å bli ferdi test Rudskogentreffe :)

Skrevet

Ok :)

Tørud fant forresten sorte frontblinkers på en svensk side i dag sa han. Skal høre med han om vi kan ta et "gruppekjøp" dersom han skal bestille derfra :)

Skrevet
Ok :)

Tørud fant forresten sorte frontblinkers på en svensk side i dag sa han. Skal høre med han om vi kan ta et "gruppekjøp" dersom han skal bestille derfra :)

Vist de bli bestilling så må du sei frå, skulla haft sorte blink te e får sorte de :)

Skrevet

Gjorde et aldri så lite impulskjøp i dag igjen :D

7x17 Compomotive, ca ET30. Noen som vet hva de heter mere enn Compomotive? Kan det stemme at dette er MO 5 eller noe sånt?

Skal montere i løpet av kvelden :)

ly17d25jl7el1z1nmcp8.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...