Torbjørn E39 Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2008 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2008 Skal få gjort service på bilen også nå, så det er en stund før man trenger å tenke på dette oxo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 Opp med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 Den er fortsatt til salgs, men nå har jeg inget must for å selge, blir full fart på eget firma likevel i sommer. Har fikset på plass avtale om firmabil nå for jobbkjøring, en 08 HiAce diesel som blir jobb-bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 Oppdatert annonsen litt. Litt tungt marked men er fortsatt tilsalgs til rette person.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Bilen er nå inne for bytte av panser, v.førerdør og bakluke på rustgaranti. Deretter vil den være helt fri for rust, steinsprut osv. Skal også ta opphengskule foran, samt bytte alle stab.stag. Dette ble anbefalt på siste service og blir byttet for at bilen skal være tipp topp. Oljeservice utført i aug. Noen av interiør listene i dørene har glipper, enten så bytter jeg klips eller hele lista for at dette skal bli bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 Oppdaterer denne noe, har nå fått nytt panser, førerdør og bakluke. + Nylakkert frontfanger og skjermer. Bilen er da helt fri for steinsprut i frontpartiet. Alle lister er klipset på plass. Så nå er bilen flott å se til! Skulle polert før vinteren, men har blitt litt kaldt allerede, så får vente til våren om det ikke plutselig skulle bli regnfritt og over 10+ Håper å få byttet stab.stag og opphengskule snarest. Så send meg en pm eller ring om du skulle være interessert i noe litt unikt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2008 Fortsatt til salgs da jeg er litt på utkikk etter X5.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2009 Bump.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 Til info så følger selvfølgelig pokalen bilen ble tildelt ved BMW CCN's pussetreff mai 2008 sammens med bilen. Bilde av pokalen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bengt Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 Hei! Samme pris enda? Nydelig vogn! Har en 728 98 modell som jeg vurderer å selge da jeg trenger stasjonsvogn... Send meg en PM om det er intressant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 Pen den 728 din, men vi skal over på 4x4 suv. Om du skal ha stv så er nok denne rette bil Får masse skryt av bilen, bildene lyver litt om lakken, mye bedre live. Ikke for prangende på en måte, men samtidig unik og ikke mange med maken lakk. Årsavgifta blir betalt av meg. Bilen vil bli EU-godkjent ved salg, ev. innen mai-09. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg