Gå til innhold

S: 2003 525dat SOLGT


Torbjørn E39
 Share

Anbefalte innlegg

Merkelig farge? Merkelig som rar eller merkelig som spesiell? :P

Fargen er en individual farge, stort sett brukt på M3 og M5. Har spurt på flere forum på om de har sett/vet av flere E39 eller andre modeller med denne fargen, har vel fått sett 1 E36 M3 med denne fargen ellers er det ymse. Fargen er forskjellig både i forhold til estoril blå og topas blå. Derfor så påstår jeg at dette er eneste E39 med denne fargen inntil det motsatte er bevist :lol:

Det er en virkelig flott kjøremaskin, jeg simpelthen elsker å kjøre den. Kjørte siste helgen ca 140mil fra fredag-søndag uten problemer. 4 voksne personer i bilen, direkte fra Alvdal-Steinkjer uten stopp og ingen klaging fra de i baksete heller. Det er litt synd å måtte selge den, dette var bilen jeg har drømt om siden 2001. Men siden frua ønsker å pusse opp kjøkkenet sa jeg på kødd at da blir det billig konebil på henne og M-bil på meg innen 2011 og det var helt greit 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Siste nytt:

Verksted time er bestilt den 12/10. Da skal bilen få gjennomført Inspection II med bytte av alle filter (luft/kupe, mikro, olje, diesel) Fått pris på ca 6500,- hos bmw verkstedet. Får da også en generell tilstandsrapport av bilen.

Bilen kan også selges med bilbytte- forsikring, dvs forsikring i 6 måneder eller 8.000 kjørte kilometer mot feil som fører til at bilen plutselig stopper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen ferdig med Inspection II. Byttet olje, oljefilter, dieselfilter, pollenfilter, luftfilter, bremsevæske ++ Byttet også filter i veivhusventilasjonen slik at turbo-ras unngås!! Motoren er nesten som ny nå.

Utført på autorisert bmw verksted!! Alle servicer er utført på merkeverksted, kvitteringer følger selvsagt bilen.

Eneste jeg vet om som må taes ved neste service er slakke i høyre styreledd, venstre ble byttet på forrige service. Bør bytte høyre fremfelg og dekk pga skade. Får se om jeg bestiller nytt sett vinterdekk med felg, ønsker å avvente litt i forhold til om kjøper vil ha pigg eller piggfritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Derfor så påstår jeg at dette er eneste E39 med denne fargen inntil det motsatte er bevist :lol:

Hvis ikke du er å surrer mye i Oslo-området finnes det en til, møter ofte en på tur mot Drammen på E18.

Jeg synes det er en av de tøffeste fargene du får på E39 (gul er også litt stilig) :wink:

Lagt merke til blir den helt klart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor så påstår jeg at dette er eneste E39 med denne fargen inntil det motsatte er bevist :lol:

Hvis ikke du er å surrer mye i Oslo-området finnes det en til, møter ofte en på tur mot Drammen på E18.

Jeg synes det er en av de tøffeste fargene du får på E39 (gul er også litt stilig) :wink:

Lagt merke til blir den helt klart!

Er du sikker? Finnes også Estoril blå og Topas blå. Slike unike farger fenger meg, kommer aldri til å kjøpe meg grønn bil ihvertfall. Er fan av blåe farger, mørk grå (fjordgrå) og sort da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor så påstår jeg at dette er eneste E39 med denne fargen inntil det motsatte er bevist :lol:

Hvis ikke du er å surrer mye i Oslo-området finnes det en til, møter ofte en på tur mot Drammen på E18.

Jeg synes det er en av de tøffeste fargene du får på E39 (gul er også litt stilig) :wink:

Lagt merke til blir den helt klart!

Er du sikker? Finnes også Estoril blå og Topas blå. Slike unike farger fenger meg, kommer aldri til å kjøpe meg grønn bil ihvertfall. Er fan av blåe farger, mørk grå (fjordgrå) og sort da.

Jeg har også sett en med samme farge som din i Oslo området. 99% sikker på at fargen var lik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...