Mexos Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 Glede mæ som en helt æ å Da ska æ debuter på bane tenke æ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet April 21, 2008 Share Skrevet April 21, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 22, 2008 Forfatter Share Skrevet April 22, 2008 plugg69...Har du nettopp vært i bodø,, så en helt lik bil nede i bodø sentrum... hei.. nei har ikke det.. min går stort sett i mosjøen hele tiden.. og en del helgeturer til levanger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Usikker på om jeg i det hele tatt kommer meg oppover i år, men de som har vært der før har vel muligens sett meg og bilen min suse runde på runde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 22, 2008 Forfatter Share Skrevet April 22, 2008 den bilen har jeg sett ja.. har hatt plass rett ved deg et par ganger.. på andre sida av gocartbanen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå