PenguiN- Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Da jeg og mange andre for tiden er på utkikk etter felger titter man innom mange internett sider med felger i mange merker og prisklasser. Men mange år forann dataen og internett har lært meg å lete til jeg finner det jeg tror jeg kan finne! www.byttdekk.com Utrolig billige felger av kjente merker, en MEGET enkel søkefunksjon og UTROLIGE bra priser for pakker med felg/dekk! f.eks: 4x8,5x19 BBS CH til E36/E46 21 000,-.
iNthe Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 genial side, takk for at du deler det med oss andre. syns det er litt rart at det blir anbefalt med 225/35r18 når det er ganske standard med 40-profil. men for all del, det går jo an å endre selv.
PenguiN- Skrevet April 21, 2008 Forfatter Skrevet April 21, 2008 er jo derfor vi har forumet, for å dele godsaker/nyheter/tips og tricks med di andre
larserso Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Er samme priser om man velger kun felger eller komplett pakke med felg+sommerhjul jo? Hvor kan man velge dekk?
-Roger- Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Da jeg og mange andre for tiden er på utkikk etter felger titter man innom mange internett sider med felger i mange merker og prisklasser.Men mange år forann dataen og internett har lært meg å lete til jeg finner det jeg tror jeg kan finne! www.byttdekk.com Utrolig billige felger av kjente merker, en MEGET enkel søkefunksjon og UTROLIGE bra priser for pakker med felg/dekk! f.eks: 4x8,5x19 BBS CH til E36/E46 21 000,-. Hehe, jeg syns det ser ut som du må lære litt til... Det er pris for 4 felger uten dekk!
PenguiN- Skrevet April 21, 2008 Forfatter Skrevet April 21, 2008 larzero: trykk kjøp, så kommer du til dekk velginga!
850i Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Noen som har bestilt herfra, eller vet om noen som har erfaringer med disse? Er jo flere dekkselgere på nett som ikke holder det de lover, sender noe annet enn det som er bestilt, og bruker evigheter på å ordne opp etterpå...
marararius Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Takk for at du deler med andre Hehe. Var masse flott der. Bra pris også Kjekt for meg som skal ha nye felger. Hehe
PenguiN- Skrevet April 21, 2008 Forfatter Skrevet April 21, 2008 bra noen setter pris på at "goodies" blir lagt ut her slik at alle kan nyte godt av slikt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå