Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En god venn ringte for kort tid siden og fortalte at han var ute og luftet sin Harley-Davidson... og om jeg kunne tenke meg en tur i vårsolen. Selvfølgelig kunne jeg tenke meg det og etter en tur på Fat Boy´en er jeg Harleyfrelst jeg også. For et momentmonster... det er jo som å sitte på en gammeldags flymotor... :P

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Akkurat kjørt 1,5 mil for å kjøpe 4 stk urge.

Ganske irritert fordi dekninga på mobilen ikke har funka i dag, og fordi dekselet som holder batteriet (ericsson k810i) blei borte når mobilen fløy i veggen..

Samme gjorde ipoden når den hang seg opp.

Vaska 316'n i dag, og trimma mopeden til dama:P Haha..

gøyal tråd..

Skrevet

Slapper av etter å ha henta nybilen, mx5, og lurer litt på mottakelsen man får her.. Uansett ubeskrivelig nice å cruise takløs i sommerværet :)

Skrevet
trodde ikke det skulle bli så stor respons :P

Folk har nok lite å gjøre og mye å si akkurat nå da vet du...

Selv har jeg nettopp vært i kjelleren halvannen time og vasket 3 komplette sett med vinterfelger og fundert over hvorfor bremsestøvet skal feste seg så innmari hardt inne i felgen. Gruer meg allerede til å vaske det siste settet når jeg får ånden over meg og lagt om...

Nå sitter jeg da her samtidig som jeg zapper og lurer på hva jeg skal gjøre med taksten jeg nettopp fikk på en liten skade en fersking har laget på den ene bilen min (butikk-shoppingsenter-og-alt-mulig-annet-rart-som-å-trekke-tilhenger-og-kjøre-med-takstativ-og-sånn-bygge-bilen min).

:-k

Skrevet

sitter og dupper på soffan mens jeg leser tråden etter 14 timers arbeidsdag og gruer meg til samme runden imorra, ekstra morro siden jeg er blitt sjuk og bilen står på verksted :evil: heldigvis er det snart helg 8)

Skrevet

En kamerat av meg har akkurat handla en nissan 200sx s14a, så nå vurderer jeg å selge hele bmw prosjektet med s50 motoren å alt. Bare ta snarveien som alle andre. Rett på banen å drifte.

God sommer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...