325ti Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 sitter med 12 duggfriske heineiken halvlitere i kjøla og drikker vekk hodepina
Bjørn 320 Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 Fredrik: NEI du skal ikkje kjøpe citroen!! Meg: Sit og drikk fisherman og lysholmer oppi nord-norge...fest i glomfjord i kveld
D.C.V Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 Akkurat nå sitter jeg å sløver etter en lengere gå-tur med dama
Sir Hofstad Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 Nå prøver jeg å slappe av etter å ha skrudd BMW for en kamerat til 02.30 i natt, dratt med bimmers gjengen til gatebiltreff på Lånke, lagt ungene osv. Rimelig sliten Men vært verdt det.
ivlund Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 nå sitter jeg å drekker med noen kompiser Blir vel en tur på by'n.. Skål folkens
SteffenM2 Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 akkurat nå sitter jeg vel egentlig og tenker på hva jeg skal skrive i denne tråden. Ellers leker jeg med kamera og hører på musikk.
fish Skrevet April 26, 2008 Skrevet April 26, 2008 Vi har tatt oss noen kalde og ett par drammer. Jeg surfer på Bimmers.no og kjærringa kakkler. Irriterer meg over at lap-top'en ikke har lys i tastaturet, sliter med å finne bokstavene i det "romantiske lyset" vi omgir vårs med akkurat nå.
Steffan C Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Skal i bingen å sove litt nå etter nattevakt. Neste skift beg. jo kl 14:30 i ettermiddag...
Fredrik Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Nå sitter jeg og drikker kaffe og hører på P2, mens jeg leser boligannonser i dagens Aftenposten. Været er dessverre temmelig kjedelig i dag med regn og tåke (og jeg som skal på boligvisninger og det hele). P2 har forøvrig mange fine sendinger om natten/morgenen med bl.a nattjazz og enklere klassisk musikk.
Azeton Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Hører på litt morgen trance. Og vurderer om jeg skal kvitte meg med bilen min eller bygge den opp. Så skal jeg vel ut å putte inn en liten sub i saaben
Fredrik Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Fredrik: NEI du skal ikkje kjøpe citroen!! Nja... jeg har faktisk tidligere hatt en Citroën... og ikke mindre enn fem Peugeot´er. Jeg har alltid likt franske biler (på godt og vondt) og hvis PSA nå også har fått kontroll på byggekvaliteten med den nye C5 modellen er det liten tvil om at man får mye for pengene ved å kjøpe franske biler. Det kan man dessverre ikke si om tyske biler og kanskje spesielt BMW. Selv en BMW kan bli for dyr... og det sier jeg som hverken skal låne penger til en ny bil eller pantsette kone og barn...
crizi Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 sitter her å prøver å finne ut hva søren jeg gjorde på slutten av gårsdagens kveld, prøver å reparere litt av hodepina også
D.C.V Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Akkurat nå sitter jeg å sløver etter en lengere gå-tur med dama Nettopp kommet inn etter en flott tur i dag og
tefinstad Skrevet April 27, 2008 Skrevet April 27, 2008 Sitter på kontoret mitt på Snøhvit LNG, nyter en av FÅ dager her i Hammerfest med sol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå