Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nå prøver jeg å slappe av etter å ha skrudd BMW for en kamerat til 02.30 i natt, dratt med bimmers gjengen til gatebiltreff på Lånke, lagt ungene osv.

Rimelig sliten :D

Men vært verdt det.

Skrevet

Vi har tatt oss noen kalde og ett par drammer. Jeg surfer på Bimmers.no og kjærringa kakkler. Irriterer meg over at lap-top'en ikke har lys i tastaturet, sliter med å finne bokstavene i det "romantiske lyset" vi omgir vårs med akkurat nå.

Skrevet

Nå sitter jeg og drikker kaffe og hører på P2, mens jeg leser boligannonser i dagens Aftenposten. Været er dessverre temmelig kjedelig i dag med regn og tåke (og jeg som skal på boligvisninger og det hele). P2 har forøvrig mange fine sendinger om natten/morgenen med bl.a nattjazz og enklere klassisk musikk.

Skrevet

Hører på litt morgen trance. Og vurderer om jeg skal kvitte meg med bilen min eller bygge den opp.

Så skal jeg vel ut å putte inn en liten sub i saaben 8)

Skrevet
Fredrik: NEI du skal ikkje kjøpe citroen!!

Nja... jeg har faktisk tidligere hatt en Citroën... og ikke mindre enn fem Peugeot´er. Jeg har alltid likt franske biler (på godt og vondt) og hvis PSA nå også har fått kontroll på byggekvaliteten med den nye C5 modellen er det liten tvil om at man får mye for pengene ved å kjøpe franske biler. Det kan man dessverre ikke si om tyske biler og kanskje spesielt BMW. Selv en BMW kan bli for dyr... og det sier jeg som hverken skal låne penger til en ny bil eller pantsette kone og barn... :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...