Gå til innhold

fotoboks?

jpse36
 Share

Anbefalte innlegg

ikke ta telefonen når ukjent nummer ringer, ikke åpne opp når det ringer på og kjør vekk når purken er rundt. så tar det litt tid ;p

Vel, nå får man da faktisk et brev i posten, så å gå rundt i gjemme seg er mer eller mindre unødvendig. Husk det at du heller ikke kan leve i skjul hele tiden. På et eller annet tidspunk vil du bli "tatt".. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he :wink:

De kan faktisk godt finne på å ringe hvis man har kjørt skikkelig fort.

Eksen fikk stjalt bilen, politiet ringte ikke lang tid etter å ba hende møte opp på stasjonen.

Hun forklarte da at bilen var stjalt og at det var meldt så hun slapp å møte opp.

Hadde kjørt 130 i 50/60 sone eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble oppringt etter ca 2mnd.. kjørte min brors bil så han hadde bare revet istykker regningen da han fikk den.

saken ble sendt til min kommune og "onkel" kjente meg igjen på bildet så jeg måtte ta turen ned på stasjonen..

hadde 89 i 80 sonen og han mente d ble 2200 i bot.

dette var sommeren 07 og har fortsatt ikke fått noen bot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å meldte førerkoretet mistet og få utstedt duplikat ASAP, hvis du er på død og liv er avhengig av å transportere deg selv. Dirty play, men det det funker.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar lang tid, tror jeg ventet rundt 1månde før jeg fikk brev, men så tok det 3-4månder før jeg hørte noe om bot å sånn igjen. Men jeg mistet den ikke da. 90km i 80 sone.. Ble vel 2400,- i bot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

be ALLTID om et bilde som bevis. Hvis ikke de kan se at det er deg så kan du si du lånte den bort og at det er mange som bruker bilen. En jeg kjenner gjorde det. Man kunne ikke se hvem som kjørte og han sa at mange brukte bilen, noe som faktisk var sant. Personen som kjørte slapp unna. Bileieren visste det var kona :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...