Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg "kjenner" fyren. Han er kjent for å ikke gjøre opp for seg, husker det var en del styr om å få tak i pengene for den 325TIC'en han kjøpte.

Forøvrig ligner brukernavnet "hansol" som ble nevnt her mistenkelig mye på navnet mitt (Hans Ola). Så mistenker at han ikke liker meg veldig godt siden han brukte det.

Vil bare si at jeg ikke har noe med dette å gjøre, selv om navnet mitt "er brukt". Som sagt kjenner jeg såvidt fyren fra noen datapartyer i tideligere år.

Håper dere får igjen pengene deres:)

Skrevet

Av og til så treffer sånne personer til slutt på noen som ikke liker å bli lurt. Eller rettere sagt, de liker det veldig dårlig. Er personlig veldig lite for vold, men sånne folk synest jeg greit fortjener en flat nese!

Skrevet

han har svindlet 2 stk phoenix gold forsterkere + noe tull med betalin på den 325TIC'en fra han han kjøpte den av.

Han er en person jeg ikke ville svindlet fra. Og som lett gir folk flat nese, men det virker ikke som det virker på "galskap". Fyren kjenner ingen grenser :S

Skrevet

er enkelte som bare skulle ha hatt bank. alt han sikkert får er kjeft av politiet, som har "andre ting å drive med". skulle mødt opp 3-4 stykker med balltre, knust bilen hans eller noe, og skremt livsskiten ut av han...

Skrevet

Synes navn på foreldre og besteforeldre samt adresse kan fjernes fra denne topicen. De er jo uskyldige og synes nok ikke det er så populært å få navn, bosted og tlf. nr publisert i en slik setting. Så får de som har bruk for informasjonen ta kontakt med de brukerne som sitter på den. Familie til kriminelle har rett på privatliv de også.

Skrevet

Skulle da tro at foreldre er intressert i fortelle barna hva som er rett og galt. Prøve å ordne opp og veilede. men men, har fjernet infoen.

Skrevet

er fan med deg samma fyr som svindla meg dette

for diognose utstyr.

John Andreas Henriksen = unleashed heitte han da..

betalte 1090kr.

eg er med om noen skal opp å besøke han!!! knus fyren..

er 1000kr..

skal alltids få med meg noen karer som ikkje bryr seg om korleis har ser ut etterpå!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...