toomas Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Jan anders henriksen.. kul fyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Litt enig, men dersom du søker han opp på facebook, ser man at det er en liten ungpels. så er ikke så veldig voksen. Ville ikke du tatt en telefon til foreldrene da, om det kunne gjort at du fikk dine feks 5000,- tilbake?Jeg har iallefall INGEN dårlig samvittighet av å gjøre ett forsøk iallefall. Han er 20 år i år --> http://tjenester.aftenposten.no/skattel ... findPerson Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 *dobbelpost* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wichtom Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 se på "annet selges" kansje noen har et pent brukt balltre tilsalgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zH- Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Jeg "kjenner" fyren. Han er kjent for å ikke gjøre opp for seg, husker det var en del styr om å få tak i pengene for den 325TIC'en han kjøpte. Forøvrig ligner brukernavnet "hansol" som ble nevnt her mistenkelig mye på navnet mitt (Hans Ola). Så mistenker at han ikke liker meg veldig godt siden han brukte det. Vil bare si at jeg ikke har noe med dette å gjøre, selv om navnet mitt "er brukt". Som sagt kjenner jeg såvidt fyren fra noen datapartyer i tideligere år. Håper dere får igjen pengene deres:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Av og til så treffer sånne personer til slutt på noen som ikke liker å bli lurt. Eller rettere sagt, de liker det veldig dårlig. Er personlig veldig lite for vold, men sånne folk synest jeg greit fortjener en flat nese! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zH- Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 han har svindlet 2 stk phoenix gold forsterkere + noe tull med betalin på den 325TIC'en fra han han kjøpte den av. Han er en person jeg ikke ville svindlet fra. Og som lett gir folk flat nese, men det virker ikke som det virker på "galskap". Fyren kjenner ingen grenser :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 er enkelte som bare skulle ha hatt bank. alt han sikkert får er kjeft av politiet, som har "andre ting å drive med". skulle mødt opp 3-4 stykker med balltre, knust bilen hans eller noe, og skremt livsskiten ut av han... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panser Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Jeg er lett med - Pengene ser jeg som tapt, var ikke så mye heller...men prinsippet. blir så steike fly forbanna!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panser Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Han burde i det mindste blitt utestengt av bimmers, har sendt flere meldinger til Gunnar, men får 0 svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Synes navn på foreldre og besteforeldre samt adresse kan fjernes fra denne topicen. De er jo uskyldige og synes nok ikke det er så populært å få navn, bosted og tlf. nr publisert i en slik setting. Så får de som har bruk for informasjonen ta kontakt med de brukerne som sitter på den. Familie til kriminelle har rett på privatliv de også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panser Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Skulle da tro at foreldre er intressert i fortelle barna hva som er rett og galt. Prøve å ordne opp og veilede. men men, har fjernet infoen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Prøv å fortell sønnen din noe når han blir 20 år du... det nytter nok ikkje om du forstår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Kan holde familie utenfor. Han følger sikkert med på denne tråden, og kan si at de som har problemer kan samles og evt kontakte noen her oppe..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 er fan med deg samma fyr som svindla meg dette for diognose utstyr. John Andreas Henriksen = unleashed heitte han da.. betalte 1090kr. eg er med om noen skal opp å besøke han!!! knus fyren.. er 1000kr.. skal alltids få med meg noen karer som ikkje bryr seg om korleis har ser ut etterpå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå