PenguiN- Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Hei Etter et besøk på tevodekk greide jeg å endelig besteme meg for felger! All heder til tevodekk som har god service,bra priser og hyggelig folk som gjerne prøvemonterer og lar deg få så god tid du vil til å bestemme deg for hvilken av evt 2 felger du liker best. Valget fallt på EXE Pegasus i 9x18 ET 35 rundtom. Inox leppe og sort senter.225x40x18 dekk. 7-8cm med kant forann og bak Synes di kledde bilen svært godt, forann ble det perfekt, bak må jeg ha 1/2 cm spacere rent utseende messig I morgen kommer FK sideskjørt på, så da mangler jeg bare m3 front med leppe og CSL bagasjelokk! beklager for evt dårlige bilder, skal ta mange nye i morgen når det er lyst ute! Enjoy! (lol, bildene ble såpass mørke + mørkefelger = ser nesten ikke felgene:() Thanks for looking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Se der ja.. Strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 takk ny bilder kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Ser veldig stilig ut! Synes kanskje felgene forsvinner litt når de er mørke og i tillegg bildene er mørke, men ser ut som en veldig fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Stilig intet dumt valg det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 I dag fikk jeg kjøpt og montert 2cm MOMO spacers bak. Dette ble PERFEKT! Rieger sideskjørtene ble levert ferdig lakkert og klar for montering i dag også! Her er noen bilder i dagslys, di viser felgens design litt bedre! Håper dere liker bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Tøff bil, sort felger er tøft og meget kledelige. Stilig farge på bilen og korrekt utstyrt ser det også ut til. Doble enderør og ingen merker på bakluka, ingen ser hva motor som står i. Slik er også min ingen merker og effektanlegg på en diesel. Alle tipper det er en 530... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 Takker for vennelige ord:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Ikke noen stor fan av svarte felger, men for å være litt positiv kan jeg jo si at det ble bra når du fikk spacet dem ut litt Subber det ikke litt i dumper og slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 hehe nei ikke som jeg har merket, men kanskje med full bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnfleip Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Meeget pent Det der ser dødspent ut! Er det forresten AC schnitzer front du har, og evt. speil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Utrolig grom bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Ble bra dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 arnfleip: ACS speil,leppe,hekkskjørt og takvinge Takk folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Var å så på den i dag og kan si at litt entusiasme gjør mye med en bil Ble dritgrom Og forøvrig en tight bil som eies av entusiast, ikke vært borti maken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå