Bjørnar_ Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 Fin bil Anders, men jeg vil gjerne kikke på den en dag før du selger den, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet April 26, 2008 Forfatter Share Skrevet April 26, 2008 Fin bil Anders, men jeg vil gjerne kikke på den en dag før du selger den, hehe Ja, det skal vi få til. Jeg må se på bilen din også. Tror jeg har sett deg kjøre en gang på Raufoss, og det jeg så da så i hvertfall pent ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 Sprek bil ja, så den på finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet April 26, 2008 Forfatter Share Skrevet April 26, 2008 Sprek bil ja, så den på finn.no Ja, fikk lagt den ut der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 27, 2008 Share Skrevet April 27, 2008 Må bare få si at min erfaring med bilene fra Anders er at de er blant de beste.... Han har god smak, og koster på de det som trengs. Truffet tidligere kjøpere og de er svært fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet April 27, 2008 Forfatter Share Skrevet April 27, 2008 Må bare få si at min erfaring med bilene fra Anders er at de er blant de beste....Han har god smak, og koster på de det som trengs. Truffet tidligere kjøpere og de er svært fornøyd Jo, takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet April 28, 2008 Forfatter Share Skrevet April 28, 2008 Er også åpen for bud eller bytte folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet April 28, 2008 Forfatter Share Skrevet April 28, 2008 Da er bilen solgt. En som ringte og ville ha den usett. Så gikk fort dette. Bilen blir å se på Valle Hovin 4. Mai, fordi jeg avtalte med han at jeg ville på bmw treffet før jeg ga den fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg