Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nye skjermer er banka ut. ikke dårlig å banke ut slike hjulbuer ut av en 1mm plate ved hjelp av 2 hammere bare. hehe

han som hjelper meg med karroseriet er utrolig dyktig.

06122008004.jpg

06122008003.jpg

IMG_7965.jpg

IMG_7984.jpg

• Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Skrevet

Går fremover også, men litt gnien på å legge ut bilder av karroseriet enda. men er ikke mye e30 utseende igjenn igrunn. hehe, han som holder på med karroseriet har tatt litt av kan man jo si. dette blir et lik eller hat prosjekt, liker man originale biler så er ikke dette noe å følge med på, men liker man nye ideer osv så blir det gjort mye rart her nå. hehe

siden turboene kom så langt opp så kunne man like gjerne markere dem godt, så hele kompressor huset blir synlig, blir polert opp osv.

løfta opp litt på midten for å få litt bedre plass til innsuget osv, å få det litt mere spesielt..

IMG_8190.jpg

IMG_8192.jpg

IMG_8196.jpg

sånn blir pannseret hvertfall, hele fronten blir helt ny også, blir evo x stuk tanke på fasong på fanger\grill, men blir fort litt mustang preg pga en rundt lampe på hver side

bilder av hele fronten kommer etterhvert når det er påbegynt, bare begynt å leke litt med fasonger der ut av byggskum så lenge

her er starten på noe som en gang skal bli en front hvertfall, hoved formene er jo her såvidt så man skjønne sikkert litt hva man har tenkt til, blir lufte intak på hver side av fangeren plus tåkelys osv der også, ser kanskje litt klumpete ut nå. men er langt ifra ferdig på hvordan designet skal bli

IMG_8188.jpg

dele hylla begynner å bli bra ;)

IMG_8203.jpg

Skrevet

håpet er karroseriet ferdig lakkert innen slutten av mars så april på å sette inn nye motoren elektrisk osv.

alt til motor er igrunn ferdig bare bygge om mellomakselen pga annen girkasse\diff gjøre ferdig fjærbena forran osv. så håpet mitt er å ha bilen ferdig til testing mapping i slutten av april begynnelsen av mai.

men ting tar ofte lenger tid en man ønsker da, men vi får stå på å se hva vi rekker.

pengene er jo også en stor brems seff da, får jo ikke kjøpt ting man mangler uten cash..

Skrevet
håpet er karroseriet ferdig lakkert innen slutten av mars så april på å sette inn nye motoren elektrisk osv.

alt til motor er igrunn ferdig bare bygge om mellomakselen pga annen girkasse\diff gjøre ferdig fjærbena forran osv. så håpet mitt er å ha bilen ferdig til testing mapping i slutten av april begynnelsen av mai.

men ting tar ofte lenger tid en man ønsker da, men vi får stå på å se hva vi rekker.

pengene er jo også en stor brems seff da, får jo ikke kjøpt ting man mangler uten cash..

Riktig det der. Ser vi deg på treff i sommer?

Skrevet

dette tror jeg at jeg kan like... liker orginale e30`er, men tror dette kan bli kult..

ser litt likheter her ja :)

2008%20mustang%20cobra-thumb.jpg

evoxpic2bq.jpg

IMG_8188.jpg

tror kanskje det hadde vært kult å forlenga panseret og øverste del an skjermene foran ved lyktene litt ut slik som japaneserene gjør :)

IMG_8916.jpg

den på bildet var litt ekstrem da, men om man ikke overdriver og bare tar en cm eller halvannen så kan det bli kult tror jeg..

Challanger har vell en liten slik "caps" om jeg ikke ser feil på bilde, slik at lyktene lixm kommer inn under panseret :)

PebbleConcepts%20-%2016.jpg

Skrevet

Mye Skyline også i den fronten der.. ;)

Men jeg håper du vet hva du driver med. Det er lett å ødelegge en ellers heftig bil om det blir feil.

Skrevet

Fronten blir mye mere aggresiv enn mustangen er, lekte litt mere med teip å byggskum istad, se om jeg får ut bilde i morra har ikke ledningen til mobilen her nå.

unikt blir det hvertfall, å det er meningen. hadde ikke det verdt planen hadde jeg hatt en original bil kanskje mtech2 med m5 turbo motor sånn som alle andre har. hehe ikke vondt ment til dere med det heller da, men begynner å bli så vanlig synes jeg. derfor v12 twin turbo å ekstremt karroseri

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...