mrbatnes Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 såg du selger alt av motor og bremser? hva skjer? update
vetu03 Skrevet Mars 23, 2009 Skrevet Mars 23, 2009 såg du selger alt av motor og bremser? hva skjer? update Ja, det lurte jeg også på... DU skulle jo selge rimelig mye deler, hva skjer her nå?
erik2k3k Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 nå må vi få se noe mer galskap hær .. for åss dødelige så dette en av di trådene vi henter motivasjon fra. stå på
D.Toft Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 han er vel opptatt med broren sin Ford Ranger... skjønner det godt at han ikke gidd å fortsette på E30`en
Lars89 Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Har nok å gjør hvism han skal skru Ford ihvertfall
E36Cab1 Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Har vel/skal vel selge unna det meste han har,så det er vel liten sjans for update.
e30v12 Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Skrevet Juli 16, 2009 karroseriet står her enda,med motoren som var brukt ifjor usikker på hva som skjer om det blir bygge start igjenn til vinteren. ble båtkjøp i år så nok å gjøre på den igrunn.. vi får se om lysta kommer tilbake når sommeren gir seg vel. regner med at det blir å fullføre karroseriet da.
vetu03 Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 karroseriet står her enda,med motoren som var brukt ifjor usikker på hva som skjer om det blir bygge start igjenn til vinteren. ble båtkjøp i år så nok å gjøre på den igrunn.. vi får se om lysta kommer tilbake når sommeren gir seg vel. regner med at det blir å fullføre karroseriet da. Håper du fullfører karosseriet og bilen.. Gleder meg ihvertfall til å se den!
gnmfr Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 me 2, ikke noe jeg kunne kjørt med sjæl men kult at noen tar den helt ut. så lenge ting blir gjenomført da bare og slenge ut noen flere bilder hvis du har. håper du fullfører
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå