Gå til innhold

Hvilke felger bør jeg ha på e30?  

38 stemmer

1. 1. Hvilke felger bør jeg ha på e30?

• 9*16 keskin kt1
      16
    • 8,5*17 Brock B1
      23

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått tilbud på 7,5*16 og 9*16 Keskin Kt1

Blir det litt for lite? Jeg selv tenker litt at jeg bør ha 17", men kanskje det tar seg vel så bra ut med 16"??

Hvis noen har bilder av e30 med 16" brock, keskin eller andre kule hjul må de bare legge ut her 8)

Synspunkt mottas med takk!

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg synes 16" er stort nok på vanlig E30 siden den er relativt liten. På E30M3 er 17" passe. Der blir 18" stygt.

16" er helt perfekt på vanlig E30.

Skrevet

Her har du min bil med 17" Brock B1 og 60mm senk foran og 40mm senk bak. Trenger en god del valsing, men jeg synes E30 tar seg godt ut med store hjul og brei kant! :D

21042008797.jpg

IMG_0221.jpg

Skrevet

Ja, syntes begge var greie, spesielt brock felgene, de er helt råå...

Men prisen er høy i 17"

Så jeg vurderer 16" men er litt redd det blir lite..

Skrevet

Jepp er veldig fornøyd med dem jeg i alle fall. Men gikk rundt en stund og vurderte å bytte til 16" B1. Fordi dekka tok nedi bak med kun en person i baksetet. Men fikk til slutt valsa og sett på noen spacere. Fungerer bra nå. Så man må nesten valse, og hvis du ikke gjør det selv koster også det mye. Jeg er glad jeg fikk felgene med bilen, tør ikke å tenke på hva de koster nye :crazy:

Skrevet

16" eller 17" på E30 blir som 17" eller 18" på E36 og 18" eller 19" på E46. Minste felgene er fint men ikke så fint som de som er hakket større. Litt mer ukomfortabelt, men er verdt det hehe

Skrevet

Spørsmålet er hvilken look som skal på bilen.. Selv ville jeg ikke ha gått for noe mere enn 16 tommer på en E30 uten M3 bredding.. Unntaket må vere Alpina felger og lignende felger..

Har selv 15" MiM på min, og har ingen planer om å bytte de ut med det første :)

liteja.jpg

Foto : Kai Flate

Edit: Kunn 15" framme på akkurat det her bildet.. 14" org bake grunnet utslitte dekk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...