Gå til innhold

hvorfor vil ikke huggeren selge eksosanlegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte mail til Trøndelag bildeler ang et 328i eksosanlegg, men de sa de solgte desverre ikke eksosanlegg pga reklamasjon??? Hvorfor ikke?

Kan man ikke bare betale, fraskrive seg reklamasjonsrett og ta med seg anlegget?

Skrevet

trodde de fleste var inneforstått med at ting de kjøper hos en hugger kan være brukt... Og dermed også fare for at deler er godt brukt..

Hørtes rart ut..

Skrevet

Fikk da kjøpt det til gamle 318i jeg hadde fra skrothandelen.

De kom til og med å leverte på døra.

Ring å sjekk engang til, de hadde sikkert en dårlig dag :lol:

Skrevet

Typisk med grinete sure folk hos bilopphuggeri,det virker som dårlig service er standard hos de fleste ansatte på huggeri i norge,jeg handler fra svenske huggerier(bildelbasen.se)litt dyrt men super service.

Skrevet

Kan du ikke bare dra bort ditt og skru det av? (Hvis det går)

Har selv jobba på bilopphuggeri og eksos kunder var vel ikke dem som fikk best service, eksos ruster og kanskje ligger bilen på bakken bak 10 andre biler, da må du flytte en haug med biler, er det rustent så må du finne en annen bil og kanskje flytte en rekke andre biler osv...

Skrevet

Kan det være for at katalysator er spesialavfall ?,merke verksteder (andre også ?)er ofte pålagt å returnere katalysatorer som byttes ut tilbake til fabrikant.

Skrevet

ja enig det er elendig service på skrothandeln! var innom troms bildemontering på torsdagen lamme noen fra jobb han skulle se etter ladde punkt å jeg skulle se om det fantes noe snaxs t min e36 kansje man ramler over noe man vet jo aldri:) hehe

men i alle fall han fjotten bak s\disken nekta oss å gå inn å se! har aldri hatt dette problemet før. trudde det var det som var meninga me skoten at man kan gå inn sjøl å skru laus! men han jatta om at dæm solgte ingen ting før under 300kr sia DÆM skulle sru laus å ta betalt før jobben..

Skrevet

Føler meg nesten litt privligert når jeg ser hvor mye dårlig dere er utsatt for. På alle de tre skrotene jeg normalt er innom er det aldri noe problem å gå rundt å finne det jeg skal, skru det av og gå tilbake å betale. MEN husk å deal på prisen FØR du skrur av en del som er omstendlig å skru ut. Kjipt å måtte punge ut med blodpris.

Kan også være en fordel å si at delene du kommer med er tatt fra en gammal Skoda ellerno, for de vet å ta seg betalt for BMW deler.. ihvertfal el-deler. I mitt tilfelle funker det ikke lenger da skrotkalle vet jeg alltid plukker BMW deler, haha. :P

Angående det med å ferdes inne på området må dere huske at de skrotansvarlige er ansvarlige for sikkerheten deres når dere trasker der inne.. Og det er ikke akkurat barnesikret område.. Og skrotfolka får jo lønna si betalt av staten pr. vrak. At de er avhengige av å selge delene da er smått unødvendig. Ha litt å spe på feriepenger..

Hver gang du spør om å få garantilapp på noe (f.eks en radiator mot at den er tett) ser du bare trynet dem synker ett hakk. Dette sier du selvfølgelig ETTER du har dealet fram prisen slik at de ikke kan presse opp prisen.

Skrevet

Eksos kan være mye jobb å få av også, de er ofte veldig rustet fast. Og jeg forstår at skrotfolka ikke gidder å flytte på masse biler om den står vanskelig til for å tjene seg 3-400kr. Koster jo nesten mer å fyre hjullasteren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...