tinnsoldaten Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Skulle egentlig hatt svart matte felger men eg fikk koksgrå , må si at det så mye bedre ut med koksgrå. Det blir et bedre skille mellom felg og dekk samt at hvis en har karbon detaljer utvendig så matcher koksgrå veldig fint. Svarte felger er ok det , men en mister skille mellom dekk og felg. Blir litt mye sort i hjulbuene , en alu eller krom ring ytterst gjør jo susen. Krom er jeg blitt mer skeptisk til , altså hele felgen krommet. Men hvis det er gjort endel med bilen utvendig så kan det se fint ut i visse sammenhenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2008 Nice Wash And Go Diezelpower glemt å si ifra, jeg kjøpte K&N kittet fra Ebay fy faen for en gromlyd Tusen takk for hjelpen Takk for at jeg kunne hjelpe! Ja det er grisefet lyd utav bilen etter Filterkit. Jeg skal montere grenrørene også og det vil gi JÆVLA mye bedre lyd! Venter med grenrør til etter jeg har regget den så slipper jeg mangellapp siden jeg ikke skal ha katter på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2008 Sykt fine biler:D..ikke sett 330'n på veien..men ser alltid på e60'n når eg siger forbi Gullgruven.. nydelige biler:) Takk skal du ha for fine varmende ord! 330'en kommer du til å få se mye mer av fremover håper jeg, må bare få solgt bilen først. Står til 550 på finn nå. Det er gitt-vekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå