marararius Skrevet Juni 14, 2008 Skrevet Juni 14, 2008 Ja, få dratt med noen.. Altfor mange som kjører BMW i Grenland, som ikke er med på noe!
Spiff Skrevet Juni 14, 2008 Skrevet Juni 14, 2008 hva skjer? ingen som kan jo jaja... får stå der alene med azeton... hehe... og kikke på DD som spinner har jo sagt at jeg kommer da, jobber på skeidar og er ferdig der kl seks så er så og si der allerede
marararius Skrevet Juni 14, 2008 Skrevet Juni 14, 2008 Og jeg kommer jo til og med ned tidligere, bare for å komme hjem til Sondre!
Ad|oS Skrevet Juni 14, 2008 Skrevet Juni 14, 2008 Et stort øyeblikk å komme hjem til Sondre ja Jeg kommer nok ikke. Ingen bil og kommer meg ikke bort heller, så da blir det jobb i stedet. Forventer MASSE bilder
marararius Skrevet Juni 14, 2008 Skrevet Juni 14, 2008 Ja, Sondre låner vel kameraet ditt da eller? Så skal du få så mange bilder du ber om
Ad|oS Skrevet Juni 14, 2008 Skrevet Juni 14, 2008 Han kan bare låne det dersom han gidder å kjøre nesten 2timer hver vei for å hente det hehe
Spiff Skrevet Juni 14, 2008 Skrevet Juni 14, 2008 var relativt dødt der nå, så jeg dro hjem, kanjse jeg stikker bort igjen seinere.. sliten etter en møkk dag på jobb
///Mysild Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Skrevet Juni 14, 2008 var vel en 20-25 biler i dag... litt sur vind men ellers bra... 3 e36 m3er, en e30 med s50 motor, og en e30 med s38 motor... var ikke så galt.. forsvant endel gummi og hyggelige folk som møtte opp bilder kommer nok
Lars89 Skrevet Juni 14, 2008 Skrevet Juni 14, 2008 Greit oppmøte og mye greie folk. Tror jeg var en av tre med firer idag, resten hadde skikkelig motor! E30 M3en var drømmebil.
Ad|oS Skrevet Juni 14, 2008 Skrevet Juni 14, 2008 Blir rent provosert over at jeg ikke fikk være der nå! Er klar for nytt treff til høsten hehe
///Mysild Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Skrevet Juni 14, 2008 tok dette bildet da... han samme som har hatt begge disse bilene (skal sies at ingen av de var slikt når de ble kjøpt/solgt) den ene manglet batteri og viftereima røyk, så ble kjørt ved hjelp av batterilader haha... men fikk blårøyk
Øyvind L. Skrevet Juni 14, 2008 Skrevet Juni 14, 2008 Var et hyggelig treff synes jeg. Morro å treffe personene som man bare chatter med.. Jeg holdt på å kjøre "over" en bil når jeg skulle dra.. Lå litt sidelengs på 2.gir da plutselig det kom en bil mot meg opp ifra rundkjøringen ifra Mcen.. Ble mye styr inni bilen min når jeg plutselig måtte bremse når jeg lå sidelengs, men gikk bra.. Tror de hoppet litt de i den andre bilen også.. Heheh..
///Mysild Skrevet Juni 14, 2008 Forfatter Skrevet Juni 14, 2008 dere stakk plutselig bare vi måtte ha noe fôr vi ser du... hehe... hyggelig du også kom... ble mye beskuet den bilen din ja... selv om du ikke har filter men når er avreise fra mones i morra?
Lars89 Skrevet Juni 14, 2008 Skrevet Juni 14, 2008 Greit å ha bremser som duger når du trenher det. RÅ bil!
Øyvind L. Skrevet Juni 14, 2008 Skrevet Juni 14, 2008 dere stakk plutselig bare vi måtte ha noe fôr vi ser du... hehe... hyggelig du også kom... ble mye beskuet den bilen din ja... selv om du ikke har filter men når er avreise fra mones i morra? Ok, trodde alle reiste hjem jeg så da tenkte jeg at da drar jeg også. Filter er feigt Planen var å reise kl 10 i morgen, men de melder regn der borte så vi har egentlig avlyst turen.. + at jeg sliter med servoen min. Den lekker mye servoveske..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå