larserso Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Litt bildetid igjen. Var på ingen måte fornøyd med jobben til OPS bilpleie på Økern. Mye skjolder og polishrester kom fram da jeg fikk vaska den. Dessuten var alt av voks borte etter en måned. Anbefales ikke. Jeg tok derfor et par dager av ferien og gikk over med Meguiars Scratch-X enkelte steder før jeg gikk over med Auto Glym Super Resin Polish (proffutgave på 10L dunk). Deretter fikk den to runder med Meguiars Carnauba Wax. (Ikke helt fornøyd med holdbarheten på Meguiars Carnauba så har etter bildene ble tatt lagt på ett lag Chemical Guys No. 53 voks som ser meget bra ut!) Ble ganske godt fornøyd med resultatet og da må man jo fram med kameraet igjen. Bildene kommer rett fra kameraet da jeg har hatt de liggende lenge uten å fått ut fingeren for å freshe de opp litt. Håper å få tatt en session i Osloområdet i høst også og knipsa litt i litt andre miljøer, men er ikke lett å få til bilbilder man er fornøyd med... Nesten litt gøy med regn etterpå også: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå