Yngvejos Skrevet Juni 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2008 Rattet vil gå til høystbydende isåfall. De som er interessert i deler, kan skrike ut. Så kan jeg gjøre et overslag om det vil lønne seg å selge i deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2008 Ingen som vil ha? 5000 er ikke mer enn vrakpanten og årsavgifta. Ved vraking før 1. juli, får man tilbake halve årsavgifta. Dermed burde det være en ideell delebil for den som trenger det. Bremser og sånt er i bra stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Er jo så laangt unna!! POKKER. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansi22 Skrevet Juni 21, 2008 Share Skrevet Juni 21, 2008 Hei jeg lurte på hva du skulle ha for alle dorene og begge frontskjermene og begge bakskjermene og bagasjeluken og hvilken grå farge er det????? hadde også vært en grei delebil som sagt men jeg bor i oslo og det blir for langt å dra for å hente den hansa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg