Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den var skikkelig fin. Men jeg ville lakka de utvendige listene sorte. Eventuelt sorte lister rundt vinduene, og støtlister i bilens farge. :P

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Den var skikkelig fin. Men jeg ville lakka de utvendige listene sorte. Eventuelt sorte lister rundt vinduene, og støtlister i bilens farge. :P

Takker :)

Er veldig mange som mener at jeg burde gjøre det du sier nå, å tanken har slått meg og, men synes igrunn det er mer spesielt slik det er nå :D

Skrevet

Nydelig bil, den så strøken ut.. Pen farge også. ANg, listene hvet jeg ikke, chrom er spesielt ja, og svart er kanskje litt vanlig, men :)

Skrevet
Nydelig bil, den så strøken ut.. Pen farge også. ANg, listene hvet jeg ikke, chrom er spesielt ja, og svart er kanskje litt vanlig, men :)

Jo, takk :)

Listene kommer til å forbli som de er nå :)

• 2 weeks later...
Skrevet
Meget pen bil og kul senk på den. Syns du har enda en del å hente på hjula.

Joda, de aller fleste er vel enig med deg i det :)

Vi får se hva det blir til ettervært..

• 1 month later...
Skrevet

Da hadde jeg laget en liten modd på fronten. Syns det ble kult jeg :)

P1010741.jpg

Har også bestilt nye xenon pærer. 8000k og csl bakluke spoiler.

Skrevet

Jøss, ikke verst jobb da. Men jeg klarer ikke bestemme meg for om det ble bedre eller dårligere enn orginalt. Synes orginalen ikke er helt 100% heller så.

Skrevet

Jeg synes det ble finere nå, å ikke minst spesielt. Kan ikke tenke meg det er så mange som har gjort det. Kun sett det på 1 bil, på e46fanatics.com

• 10 months later...
Skrevet

Update!

Lenge siden det har skjedd noe her nå. Har fått gjort en del med bilen, har bare vært slapp med å oppdatere :P Hiver ut noen bilder i samme slengen :)

25052009810.jpg

25052009807.jpg

25052009809.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...